// سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

بازی Skate 3 به سرویس EA Access اضافه شد

بازی Skate 3 به سرویس EA Access کنسول ایکس‌باکس وان اضافه شد.

ماه گذشته الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی‌های Skate 3 ،Dead Space Ignition ،Madden NFL 17 و Zuma’s Revenge به صورت رایگان از طریق سیستم EA Access در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. حال در جدیدترین اخبار بازی،  شاهد حضور یکی از این بازی‌ها، یعنی Skate 3 در سیستم اکسس والت هستیم.

بازی Skate 3 توانست به واسطه‌ی سیستم Backward Compatibility از کنسول ایکس‌باکس 360 به ایکس‌باکس وان راه پیدا کند. اگر بازی مذکور را بر روی ایکس‌باکس 360 در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید آن را بر روی ایکس‌باکس وان تجربه کنید. دو بازی Dead Space Ignition و Zuma’s Revenge نیز از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 است که قرار است به کنسول نسل هشتم راه پیدا کند، اما هنوز به این سیستم راه پیدا نکرده‌اند.

در خبر‌های دیگر مربوط به بازی شبیه ساز اسکیت‌برد Skate 3، الکترونیک آرتز رسما اعلام کرد که نسخه بعدی Skate 4 در دست ساخت نیست.

همچنین در خبر‌ دیگر، مشترکین Ea Access و Origin Access می‌توانند نسخه‌ای از بازی Mass Effect: Andromeda را پنج روز پیش از موعد تجربه کنند. کاربران می‌توانند با خرید حق اشتراک اکسس EA از ۱۰ درصد تخفیف بر روی محصولات این کمپانی برخوردار شوند؛ بر این اساس می‌توان محصولات ۶۰ دلاری را با قیمت ۵۴ دلار خریداری کرد.

اشتراک ماهیانه سرویس اکسس برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان با قیمت ۵ دلار و اشتراک سالیانه آن با قیمت ۳۰ دلار است. قابل ذکر است که کنسول پلی‌استیشن 4 از سرویس اکسس EA بهره نمی‌برد.

 

  

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده