// دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

مراحل فرعی بازی Mass Effect: Andromeda معنی دار هستند

استودیو بایوور اعلام کرده که کوئست‌های فرعی بازی Mass Effect: Andromeda همگی معنی‌دار هستند.

یکی از مشکلات بازی Dragon Age: Inquisition این بود که مراحل فرعی آن‌چنان جذابیت خاصی نداشتند و هدف خاصی را دنبال نمی‌کردند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو بایوور، سازنده بازی Mass Effect: Andromeda، در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرده است که تیم سازنده تمامی بازخوردهای کاربران از بازی Dragon Age: Inquisition حول مراحل فرعی بازی را دریافت کرده و آن‌ها را بر روی نسخه جدیدی مجموعه مس افکت اعمال کرده است.

این استودیو در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که مراحل بازی Mass Effect: Andromeda همانند بازی The Witcher 3 معنی‌دار بوده و مخاطب از انجام آن‌ها لذت خواهد بود. استودیو بایوور در این باره می‌گوید:

ما این دفعه به یک دید تکمیلی متفاوتی نزدیک شده‌ایم. زیرا از بازی Inquisition درس‌های زیادی گرفتیم. اما در این میان بر روی بازی‌های دیگری نظیر The Witcher 3 نظارت داشته‌ایم و برای ما خیلی مهم است که کیفیت کاری که در بازی انجام می‌دهید بالا باشد.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ یک فروردین (۲۱ مارس) برای رایانه‌ های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده