// شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Sniper Elite 4 منتشر شد

تریلر هنگام عرضه‌ی جدید بازی Sniper Elite 4 باری دیگر اهمیت زمان‌بندی در این بازی را گوشزد می کند. این تریلر به همراه جزئیات Season Pass بازی منتشر شده است.

امروز ربلیون دولوپمنت (Rebellion Developments) تریلر هنگام عرضه‌ی Sniper Elite 4، بازی شوتر جنگ جهانی دوم را منتشر کرد. تریلر جدید که «زمان‌بندی همه چیز است»‌ نام گرفته، در حدود یک دقیقه‌ و ۴۰ ثانیه زمان دارد و اهمیت تکیه بر زمان‌بندی و حرکت حساب‌شده در بازی Sniper Elite 4 را نشان می‌دهد. نکته‌ی جالب تنها اهمیت زمان برای شلیک گلوله‌ی اسنایپر نیست، در این بازی همچنین باید مخفی‌کاری را مدنظر بگیرید. به گفته‌ی کمپانی ربلیون، Sniper Elite 4 یک بازی مبتنی بر زمان‌ است که در آن کارل فربورن به شکار اهدافش در ایتالیای ۱۹۴۳ و در عمق پشت جبهه‌ی دشمن می‌رود.

از دیگر اخبار بازی، ربلیون همچنین جزئیات سیزن‌ پس ۳۴/۹۹ دلاری بازی را تایید کرده است:

  • تمام محتوای پیش‌خرید:

Target: Führer (هدف: پیشوا)، یک ماموریت کمپین که در آن بازیکنان به تاسیسات مخفی یک زیر دریایی مدیترانه نفوذ می‌کنند که احتمالا در جریان ماموریت به سراغ هیتلر خواهند رفت.

اسکین پک استتار تفنگ برای اسنایپری که دوست دارد سودای مرگش باشکوه و سبز باشد.

  • سه ماموریت کمپین اضافی: سه ماموریت جداگانه کمپین که داستان نحوه‌ی فرار کارل فربورن، پروتاگونیست داستان را از ایتالیا روایت می‌کند.
  • سه پک توسعه‌ی اضافی: در کنار یک ماموریت کمپین منتشر می‌شود که هر پک توسعه شامل سه سلاح جدید، هشت اسکین سلاح و دو شخصیت جدید برای استفاده در بخش چندنفره و co-op می‌شود
  • بسته‌های توسعه‌ی بیشتر: اسلحه‌ی بیشتر شامل سلاح‌های همراه با صدا‌خفه‌کن، تفنگ‌های معروف تاریخ و متعلق به ارتش متفقین، سلاح‌های مبارزه‌ی نزدیک و تجهیزات و همچنین سه شخصیت بیشتر چندنفره و co-op.

توسعه‌دهنده بازی تایید کرده است که تمام نقشه‌ها و ماد‌های چندنفره بدون در نظر گرفتن خریداری یا عدم خریداری Season Pass به صورت رایگان برای تمام بازیکنان عرضه می‌شود.

بازی Sniper Elite 4 در روز ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. اگر بازی را پیش‌خرید کرده‌ باشید به ماموریت اضافی و انحصاری Target: Führer و همچنین هشت اسکین استتار تفنگ دسترسی پیدا می‌کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی بازی Sniper Elite 4 را تماشا و دانلود کنید:

| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده