// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

بازی Call Of Duty جدید توسط Sledgehammer Games ساخته خواهد شد

اکتیویژن در جریان جلسه گزارش مالی خود رسما تایید کرد که نسخه سال ۲۰۱۷ بازی Call of Duty توسط اسلج‌همر ساخته می‌شود.

در جریان کنفرانس گزارش مالی سال ۲۰۱۶، شرکت اکتیویژن تأیید کرد که Call of Duty سال ۲۰۱۷ توسط استودیو Sledgehammer Games ساخته می‌شود؛ استودیویی که پیش از این و در سال ۲۰۱۴ نیز بازی Call of Duty: Advanced Warfare را تولید کرده بود.

در حالی که این خبر احتمالا هیچ کسی را شگفت‌زده نمی‌کند، اکتیویژن قول داده که این مجموعه را از طریق محوریت بخشیدن دوباره به سیستم مبارزات سنتی، «به ریشه‌های خودش» برگرداند. به گفته اکتیویژن، این هم برای طرفداران مجموعه Call of Duty و هم برای Sledgehammer Games تصمیمی هیجان‌انگیز است.

اکتیویژن همچنین توضیح داد که Call of Duty: Infinite Warfare یک «بازی خلاقانه و با کیفیت بالا» بوده است؛ با این حال آن‌ها اعتراف کرده‌اند که این بازی، پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شد و محیط فضایی، برای بخشی از طرفداران چندان رضایت‌بخش نبوده است.

درحالی که آن بازی نتوانست به موفقیتی که اکتیویژن انتظار آن را داشت دست پیدا کند، شرکت روی این واقعیت تأکید می‌کند که این کار اجازه داد تا «هسته اصلی این مجموعه» حفظ شود؛ که این به معنی دادن اختیار عمل کامل به تیم توسعه برای دنبال کردن فرصت‌هایی است که به آن‌ها باور دارند.

از کلیدی‌ترین اصول موفقیت ما، فراهم کردن شرایطی است که اشتیاق توسعه‌دهندگان به رسمیت شناخته شود. همچنین آنچه که شرکت ما را خاص می‌کند، فرایند یادگیری‌ ما از اشتباهاتمان است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده