// جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

بازی Vampyr چهار پایان متفاوت دارد

استودیو Dontnod اعلام کرد که بازی Vampyr چهار پایان متفاوت دارد و از طرفی شما می‌توانید بازی را بدون کشتن هیچ شخصی به پایان برسانید.

در جدیدترین اخبار بازی، طی رویدادی پیرامون بازی‌های آینده شرکت فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) استودیو Dontnod Entertainment، سازنده بازی Life is Strange، از موارد گوناگون و جالبی پیرامون پروژه در دست ساختشان یعنی بازی Vampyr که در سبک نقش‌آفرینی بوده و در فضایی گوتیک جریان دارد رونمایی کردند. از نکات جالب اشاره شده می‌توان چهار پایان و توانایی به اتمام رساندن بازی بدون کشتن هیچ شخصی را نام برد.

این خبر توسط فیلیپ مورو از استودیو Dontnod فاش شد. او گفت در Vampyr به مانند بازی Life is Strange تصمیمات اخلاقی گوناگونی بر سر راه بازیکنان قرار خواهد گرفت که قوانین اخلاقی را که گیمر‌ها رعایت می‌کنند در مقابل نیازشان برای بقا مورد آزمایش قرار می‌دهد. تصمیماتی که شما از میان انتخاب‌های پیش رویتان می‌گیرید شکل کلی داستان را تغییر داده و پایان‌های متفاوتی را رقم خواهد زد.  

نتایج تصمیمات و تجربیات شما در Vampyr باعث وقوع پایان‌های متفاوتی در آن خواهد شد. ما بیش از چهار پایان داریم، یک پایان دیگر نیز برای گیمرانی در نظر گرفته شده که بتوانند بازی را بدون کشتی هیچ شخصی به پایان برسانند. به من اعتماد کنید، این موضوع چالشی بسیار سخت است.  

فیلیپ مورو همچنین اشاره کرد که تیم سازنده در نظر دارد تا در چند ماه آینده تریلر جدیدی را از گیم‌پلی بازی منتشر کند. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده بازی Vampyr قرار است در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده