نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

بازی Fire Emblem Heroes طی یک هفته پنج میلیون دلار درآمدزایی داشته است

بازی اندروید و آیفون Fire Emblem Heroes یک هفته پس از انتشارش به درآمدی ۵ میلیون دلاری دست یافته است.

طی روزهای اخیر، یکی از اخبار بازی موبایل منتشر شدن بازی Fire Emblem Heroes بود. اکنون بنا به گزارش فروش، این بازی اندروید و آیفون مبلغ بالایی را نصیب دست‌اندرکاران‌اش کرده است.

وب‌سایت تایم به‌تازگی گفت‌وگویی با تاتسومی کیمیشیما، رئیس نینتندو، داشت که ضمن آن درباره‌ی محصولات فعلی این کمپانی صحبت شد. یکی از موضوعات این مصاحبه ورود نینتندو به حوزه‌ی بازی‌های موبایل بود؛ کاری که با اپلیکیشن Miitomo آغاز و سپس با بازی Super Mario Run و Fire Emblem Heroes دنبال شد. در این میان، کیمیشیما اشاره کرد که سومین اپلیکیشن موبایل کمپانی‌اش پنج میلیون دلار عایدی داشته است. وی گفت:

[بازی Fire Emblem Heroes] طی کمتر از نصف روز پس از انتشارش، بیش از یک میلیون بار دانلود شد و امروز ما نظاره‌گر درآمد ۵ میلیون دلاری آن هستیم.

رئیس نینتندو سپس خاطرنشان کرد که کمپانی‌اش در Fire Emblem Heroes طرح کسب درآمد متفاوتی را نسبت به Super Mario Run پیاده‌سازی کرده است. نسخه‌ی موبایل ماریو به‌شکل تجاری عرضه می‌شود و تجربه کردن کامل آن نیازمند یک‌بار پرداخت است؛ درحالی‌که Heroes در قالب رایگان، با پرداخت‌های درون برنامه‌ای، به دست مشتریان می‌رسد.

بازی Fire Emblem Heroes نسخه‌ای ساده‌شده از سری Fire Emblem است که برای دستگاه‌های موبایل بهینه شده و از این‌رو نقشه‌های پهناور، ارتش‌های بزرگ و سازوکارهای پیچیده‌ی مجموعه‌ی فوق را ندارد. بازی جدید نینتندو با الهام از آثاری مانند Final Fantasy Brave Exvius به بازیکنان امکان می‌دهد تا شخصیت‌های مختلفی را از بازی‌های اصلی این مجموعه احضار کنند. برای این کار باید از منبعی به‌نام Orb استفاده کرد که آن را می‌توان با استفاده از پول واقعی خریداری کرد. بنا به شنیده‌ها بعضی از کاربران Heroes مبالغی میان ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار را برای خریداری Orbها خرج کرده‌اند!

انتظار می‌رود که موفقیت مالی Fire Emblem Heroes نینتندو و دیگر کمپانی‌های مطرح بازی‌سازی را بیش از پیش به انتشار آثارشان برای پلتفرم موبایل علاقه‌مند کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده