// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۹

ایکس باکس وان در سال ۲۰۱۷ بازی های انحصاری بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت

فیل اسپنسر در توییتر اشاره کرده که طی سال ۲۰۱۷ بازی‌های انحصاری بیشتری نسبت به گذشته برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر (رئیس بخش ایکس‌باکس) مانند گذشته در توییتر به صحبت با طرفداران و پاسخ به سوال‌های آنان پرداخته است. او در طی یک توییت اشاره کرد که سال ۲۰۱۷ بازی انحصاری بیشتری را برای کنسول ایکس‌باکس وان نسبت به ۲۰۱۶ در چنته دارد.

او در توییت خود اشاره کرد که از نظرش ۲۰۱۷ «سال بسیار خوبی» برای ایکس‌باکس خواهد بود. بعد از آن فیل اسپنسر گفت که «امسال کنسول ایکس‌باکس وان بازی‌های انحصاری بیشتر و با تنوع زیادی را خواهد داشت». در ادامه او اشاره‌ای به یک «بازی جدید» داشت اما پس از مدتی فیل اسپنسر در خصوص این نظر خود شفاف سازی کرد و گفت که منظورش ساخته استودیو رِیر (Rare) در سبک اکشن ماجراجویی یعنی بازی Sea of Thieves بوده است.   

در سال ۲۰۱۶ بازی‌هایی از جمله Forza Horizon 3 ،Gears of War 4 ،Quantum Break ،ReCore و Superhot برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شدند. امسال نیز تایید شده بازی‌هایی از جمله Crackdown 3 ،Cuphead ،State of Decay 2 و Sea of Thieves به صورت انحصاری برای پلتفرم نسل هشتمی شرکت مایکروسافت عرضه خواهند شد.

۲۰۱۷ سال بسیار مهمی برای برند ایکس‌باکس است زیرا شاهد عرضه پروژه اسکورپیو خواهیم بود. پیش از این فیل اسپنسر اعلام کرده که با وجود پروژه اسکورپیو، مایکروسافت تا طولانی مدت از ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس وان اس پشتیبانی خواهد کرد. در کنار این مورد او رضایت خود را از وضعیت فهرست بازی‌های نمایشگاه E3 برای ایکس‌باکس اعلام کرد و خبر داد امیدوار است بزودی کنسول ایکس‌باکس وان از صفحه کلید و ماوس پشتیبانی کند.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده