نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۱

بازی How to Survive 2 برای پلی استیشن 4 منتشر شد

بازی How to Survive 2 برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد.

امروز استودیو اکو سافت‌ور (Eko Software) و شرکت 505 گیمز (505 Games) که به ترتیب سازنده و ناشر بازی How to Survive 2 محسوب می‌شوند، این بازی در سبک بقا با محوریت زامبی‌ها را با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کردند. به همین مناسبت یک تریلر جدید از بازی هم به نمایش گذاشته شد.

بازی How to Survive 2 ادامه‌ای بر بازی پر سروصدای How to Survive است. اتفاقات نسخه دوم ۱۵ سال پس از وقایع نسخه اول به وقوع می‌پیوندند و بازیکنان بایستی از طریق همکاری با دیگر بازیکنان از هجوم زامبی‌ها در شهر پسا آخرزمانی نیواورلان زنده بمانند. مانند هر بازی دیگری در سبک بقا، شما بایستی به کاوش منابع مختلف بپردازید، سلاح و ابزار بسازید، کمپ آماده کنید و با شخصیت‌های فراوان و مختلفی که در منطقه ساکن هستند تعامل داشته باشید. نکته جالب برای طرفداران این مجموعه حضور شخصیت Kovac در بازی است. این شخصیت که در بازی قبلی یک غریبه با ماسکی به صورت بود و نویسنده راهنمای بقا بازی محسوب می‌شد، در نسخه جدید هم به بازیکنان جهت بقا در برابر زامبی‌ها کمک خواهد کرد.

بازی How to Survive 2 ابتدا در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و واکنش مثبت منتقدین و کاربران را به دنبال داشت. بازی قرار است در تاریخ ۱۳ فوریه (دوشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان هم منتشر شود. در پایان می‌توانید تریلر عرضه بازی را تماشا کنید:

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده