// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

نسخه کنسولی بازی Dead By Daylight معرفی شد

استودیو بیهِیویر اینتراکتیو اعلام کرد که بازی چند نفره ترسناک Dead by Daylight برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

بر طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو بیهِیویِر اینتراَکتیو (Behaviour Interactive) به کمک کمپانی استاربریز (Starbreeze) اعلام کرد که Dead by Daylight، بازی چند نفره ترسناک حالت-بقا، در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۷ به کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راه پیدا خواهد کرد.

همانطور که می‌دانید بازی Dead by Daylight در خرداد ماه ۹۵ (ژوئن ۲۰۱۶) از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. بازی مذکور که با قیمت ۱۹.۹۹ دلار هم اکنون در دسترس پی‌سی گیمر‌ها است تا به حال ۱ میلیون و ۸۰۰ نسخه در استیم فروش داشته است.

میکائل نرمارک، معاون ارشد کمپانی استاربریز، در این باره گفت:

ما مفتخر هستیم که بازی موفق Dead by Daylight را برای کنسول‌ها منتشر کنیم.

در ادامه استفن مولرنی، مدیر اجرایی ارشد استویدو بیهِیویر، افزود:

بسیار خوشنود هستیم که می‌توانیم بزودی بازی Dead by Daylight را با کاربران کنسولی در میان بگذاریم.

هنوز قیمت و تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است، اما ناشر آن اعلام کرد که بزودی اطلاعات آن را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در صورت تمایل در ادامه می‌توانید نگاه کلی به ویژگی‌های بازی بیاندازید:

بازی Dead by Daylight یک بازی چند نفره ترسناک است که به صورت چهار در برار یک (4vs1) انجام می‌یابد. یکی از کاربران در یک سو نقش قاتل و شخصیت منفی را بازی می‌کند و در سو دیگر چهار کاربر دیگر در نقش بازماندگان ایفای نقش می‌کنند و باید تمام تلاش خود را برای فرار از دست قاتل انجام دهند. از آنجایی که بازماندگان برای اطلاع از محیط پیرامون و میدان دید وسیع‌تر بازی را در حالت سوم شخص انجام می‌دهند در آن سو شخصیت قاتل بازی را در حالت و زاویه دید اول شخص انجام می‌دهد تا تمرکز بیشتری برای کشتن بازماندگان داشته باشد.

هدف بازماندگان فرار از منطقه «محدوده قتل» (Killing Ground) است، شاید این امر آسان به نظر می‌رسد اما با تجربه مجدد، هر بار ناحیه و منطقه این بازی تغییر می‌کند و فرار دشوارتر می‌شود. بازماندگان این توانایی را دارند که با کمک و همکاری دوستان خود از ناحیه فرار کنند یا بالعکس می‌توانند خودخواهانه عمل کنند و تنهایی این کار را انجام دهند و به دوستان خود خیانت کنند. هر کدام از مراحل و مناطق بازی به صورت خودکار طراحی می‌شود و با هربار آغاز کردن بازی، خودتان را  در نقطه متفاوتی از محوطه خواهید یافت.

کاربران می‌توانند با انتخاب کردن یکی از شخصیت‌های ترسناک، از آدم‌کش‌های غول‌پیکر گرفته تا موجودات ماورالطبیعی، در نقش یک قاتل قرار بگیرند و با استفاده از سلاح‌های مخصوص‌شان بازماندگان را زجر دهند و به قتل برسانند. هر کدام از قاتل‌ها و بازماندگان از توانایی و ویژگی‌های منحصر به فرد برخوردار هستند که می‌توان آنها را شخصی‌سازی کرد. از ویژگی‌های بارز دیگر این بازی می‌توان به محیط‌های ترسناک، واکنش‌ طبیعی قربانیان و موسیقی‌ ترسناک آن اشاره کرد که تجربه ترسناک و هیجان انگیزی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده