// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۱

بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth تابستان ۲۰۱۷ منتشر می شود

دیدلیک اینترتینمنت از انتشار بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth در تابستان ۲۰۱۷ خبر داده است.

دیدلیک اینترتینمنت (Daedalic Entertainment)، توسعه‌دهنده و ناشر بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth امروز رسما از انتشار این بازی ویدیویی در تابستان سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و همچنین دستگاه‌های موبایل خبر داده است. این بازی قرون وسطی، با اقتباس از کتابی با نام The Pillars of the Earth، نوشته‌ی کن فالت، نویسنده‌ی مطرح بریتانیایی ساخته شده است.

این خبر به‌دنبال یک توئیت از سوی اکانت رسمی بازی اعلام شد:

این [بازی] دوبعدی قرون‌وسطی، تعاملی، دلهره‌آور و عاشقانه تابستان ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و مک می‌آید.

داستان بازی در انگلستان قرن ۱۲ و پیرامون شخصیت‌های مختلف از جمله فلیپ، راهب و رئیس صومعه‌ای کوچک در کینگزبریج روایت می‌شود. جایی که به دنبال مرگ وارث تخت و تاج، جدالی برای تصاحب تخت و تاج انگلستان آغاز می‌شود. طبق گفته‌ی دیدِلِیت، Ken Follett’s: The Pillars of Earth تنها یک بازگویی ساده از کتاب نبوده و داستان را از راه جدیدی، به روش تعاملی بازگو می‌کند. علاوه‌‌بر این، این بازی اولین پروژه‌ی مشترک میان دیدلیت اینترتینمنت و Bastei Lübbe است. طبق اخبار بازی منتشر شده، نویسندگان بازی در همکاری نزدیکی با کن فالت، نویسنده‌ی کتاب «ستون‌های زمین» هستند. در عین حال، با انتشار بازی، سومین رمان از مجموعه‌ی‌ «کینگبریج» نیز عرضه خواهد شد. شما می‌توانید تریلر و تصاویر منتشر شده از بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید:

| |

بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth

بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth

بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth

بازی Ken Follett’s: The Pillars of Earth


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده