نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

دومین و سومین اهداف جانبی کمپین کیک استارتر بازی Banner Saga 3 مشخص شدند

امروز اهداف جدیدی برای کمپین کیک استارتر بازی Banner Saga 3 تعیین شد.

اوایل این هفته، گزارشاتی مبنی بر موفقیت بازی Banner Saga 3 در رسیدن به هدف کمپین کیک استارترش آن هم تنها در ۶ روز منتشر شد و به همراه آن شاهد رونمایی از اولین هدف جانبی بازی بودیم. امروز استودیو استویک (Stoic)، سازنده بازی از دومین و سومین اهداف جانبی کمپین کیک استارتر بازی Banner Saga 3 هم رونمایی کردند.

دومین هدف جانبی بازی که در صورت پیشی گرفتن بودجه بازی از مبلغ ۳۰۰ هزار دلار اعمال خواهد شد، یک حالت اضافی به نام حالت بقا یا همان Survival Mode را به بازی اضافه می‌کند.

طبق اطلاعات صفحه کیک استارتر، حالت بقا تاکتیک‌های شما را در مجموعه‌ای از نبردهای شدید امتحان می‌کند. در آن، شما ۶ قهرمان را از میان بیش از ۶۰ قهرمان مجموعه Banner Saga انتخاب می‌کنید و سپس در برابر تعداد فراوانی دشمن کارکشته قرار خواهید گرفت. با هر پیروزی، شما شهرت و آیتم‌های مختلفی دریافت خواهید کرد. همانطور که پیش می‌روید می‌توانید دیگر قهرمانان را هم آزاد کنید و با آن‌هایی که در نبرد کشته شدند جایگزین کنید و تمامی کهنه سربازانتان را که هنوز زنده هستند، ارتقا دهید.

اما سومین هدف فرعی بازی شامل اسپویل کوچکی در مورد یکی از شخصیت‌های بازی Banner Saga 2 است.

سومین هدف جانبی بازی که در صورت پیشی گرفتن بودجه بازی از مبلغ ۳۵۰ هزار دلار اعمال خواهد شد، شخصیت Ubin را بازمی‌گرداند که در بازی دوم از گروه شما جدا شد تا به سمت جنوب برود. در رابطه با این هدف نوشته شده است:

آیا Ubin از ماموریت خود در مراتع جنوبی Dalalond بازخواهد گشت؟

سرنوشت او در دستان شماست!

نکته قابل توجه اینکه هنگامی که یکی از حامیان بازی پرسید اگر بازی به هدف ۳۵۰ هزار دلار نرسد، شخصیت Ubin کاملا از حضور در بازی باز خواهد ماند یا فقط یک شخصیت قابل بازی نخواهد بود، استویک پاسخ داد که در این لحظه نمی‌تواند به این پرسش پاسخ دهد و بازگشت وی در صورتی که کمپین به این هدف برسد تضمین بیشتری خواهد داشت.

Banner Saga 3

بازی Banner Saga 3 در حال حاضر تاریخ انتشار مشخصی ندارد و در حال حاضر فقط برای انتشار روی رایانه‌های شخصی (ویندوز و مک) برنامه ریزی شده است. با این حال استویک قصد دارد بازی را برای دیگر پلتفرم‌ها هم منتشر کند که جای غافلگیری نیست، چرا که دو بازی قبلی مجموعه برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و همچنین موبایل منتشر شده بودند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده