// چهار شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

Superbeat: XONiC برای پلتفرم های نسل هشتم منتشر خواهد شد

بازی ریتمی Superbeat: XONiC که در اصل تحت پلتفرم پلی‌استیشن ویتا عرضه شده بود، برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز عرضه خواهد شد.

شرکت Acttil، ناشر بازی Superbeat: XONiC اعلام کرد که این بازی موزیک-ریتمی، قرار است در بهار ۲۰۱۷ (اوایل اسفند تا اوایل خردادماه) به صورت فیزیکی برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 و به صورت دیجیتالی برای ایکس‌باکس وان عرضه شود. این نسخه از بازی همچنین شامل موزیک‌های بیشتری از بازی اصلی عرضه شده در سال ۲۰۱۵ خواهد بود.

توسعه‌دهنده بازی در جزئیات بیشتر این خبر گفته است:

تیم توسعه PM Studios، مغز متفکر در ساخت بازی ریتمیک و تحسین شده DJ MAX Fever است که در سال ۲۰۰۸ و تحت پلتفرم PSP در بازارهای آمریکای شمالی عرضه شده بود. با قرار دادن رابط کاربری و همچنین ریتم‌های جدیدتر، این استودیو اثری در سبک موزیکال حتی به مراتب خلاقانه‌تر و سرگرم‌کننده‌تری را در سال ۲۰۱۵ ارائه کرد؛ بازی اشاره شده که Superbeat: Xonic نام داشت، حالا با موزیک‌های جذاب بیشتری در راه پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان خواهد بود.

ویژگی‌های کلیدی:

  • همه چیز درباره ریتم! - PM Studios بار دیگر با سیستم حسی و سرعتی که فقط در Superbeat: Xonic پیدا می‌شود، شما را به جنب و جوش درخواهد آورد.
  • حالت‌های مناسب شما - با توجه به سطح مهارت شما، امکان انتخاب بین حالت‌های 4TRAX (تازه‌کار) و 6TRAX و 6TRAX FX (استاد) وجود دارد. در این زمینه یک بخش آموزشی کاربردی نیز همواره در دسترس خواهد بود.
  • الگوهای بازی گسترده! - در بازی الگوهای مختلفی وجود دارد که بر اساس موسیقی‌های بازی طراحی می‌شوند و بازیکن در چنین الگوهایی به بازی خواهد پرداخت. این درکنار حالت Free Style نیز خواهد بود که یک گیم‌پلی بی‌پایان را ارائه می‌کند.
  • موزیک‌های جدید! - در Superbeat: Xonic آهنگ انحصاری Beatcraft به همراه چندین ترک محبوب دیگر وجود خواهد داشت. این آهنگ‌ها، تجربه موسیقی الکتریکی شما در Xonic را تضمین خواهد کرد.
  • رتبه بندی DJ به شکل زنده - همواره می‌توانید رتبه خود را در فهرست داخلی و همچنین جهانی، به شکل زنده (real-time) دنبال کنید. مسیر خود را به سوی صدر این جدول دنبال کرده و به بهترین DJ تبدیل شوید.
  • موزیک برای چشم‌ها! - با وجود بیش از ۵۰ تصویر فریبنده، تجربه خود به عنوان یک DJ را ارتقا ببخشید.

در پایین، تصاویر جدیدی از این بازی را نیز مشاهده می‌کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده