// یکشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

هیدئو کوجیما از نگرانی های خود در مورد وضعیت سیاسی آمریکا می گوید

هیدئو کوجیما از نگرانی‌های خود در ارتباط با سیاست فعلی آمریکا سخن گفته است.

در جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما، خالق بازی Death Stranding، در مصاحبه خود اعلام کرده است که در حال حاضر هم نگران وضعیت سیاسی آمریکا است و هم به آن علاقه‌مند است.

در این مصاحبه از کوجیما در مورد وضعیت کنونی سیاست‌های آمریکا سوال شد. اینکه این وضعیت چه سختی‌هایی را برای وی بهمراه خواهد داشت. کوجیما در این باره می‌گوید:

این بسیار مهم است که در مورد دنیایی که در آن هستیم صحبت کنیم. پس می‌توانید به فرزندان خود نشان دهید که چه دنیایی در انتظار شماست یا چه دنیایی را باید بسازید. من به وقایعی که در دنیای سیاست رخ می‌دهد علاقه‌مند هستم، مخصوصا سیاست آمریکا. زمانی که سیاست در مسیر درستی قدم بر می‌دارد، من نگران حرکتی هستم که آمریکا در حال انجام آن است.

در ادامه این مصاحبه هیدئو کوجیما از علاقه خود به بازیسازی و اینکه هرگز این صنعت را ترک نخواهد کرد، سخن گفته است. وی در این باره می‌گوید:

من می‌خواهم تا زمان مرگم به بازیسازی ادامه بدهم. من قصد ندارم که بازی‌ سازی را رها کرده و مابقی عمر خود را به ماهیگیری بپردازم. من می‌خواهم همیشه در کنار نسل جوان به بازیسازی ادامه بدهم.

من به مدت ۳۰ سال است که سخت در حال کار کردن در صنعت بازی‌های ویدیویی هستم و وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که بعضی وقت‌ها به استراحت کردن اشاره کرده بودم. در واقع خانواده من گفته بودند که باید به خودم استراحت بدهم ولی وقتی با دوستانم در سرتاسر دنیا صحبت می‌کنم، آن‌ها به من می‌گویند که اصلا وقت نداری و هواداران منتظر ساخته جدید تو هستند. پس من تصمیم گرفتم در مسیر ساخت بازی‌های بزرگ برای افرادی که منتظر آن هستند، حرکت کنم. من به استراحت کردن و شاید ساخت فیلم کوتاه نیز فکر کرده‌ام ولی در نهایت تصمیم گرفتم تا بازیسازی را ادامه دهم.

در آخر وی از علاقه خود به ساخت فیلم سینمایی صحبت کرده است. هیدئو کوجیما در این باره می‌گوید:

اگر من یک فیلم می‌ساختم، این فیلم بر روی المان‌هایی تمرکز داشت که در نمایش آن بهترین است و این ساخته با بازی‌هایی که تا به حال ساخته بودم متفاوت بود. من صحبت‌ها و پیشنهادهایی در این مورد از سوی هالیوود دریافت کرده‌ام ولی در حال حاضر، در حال ساخت بازی Death Stranding هستم و بهتر است فقط بر روی این مورد تمرکز داشته باشم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده