// شنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

هیدئو کوجیما از دلایل خود برای انتخاب سونی می گوید

هیدئو کوجیما معتقد است که سونی و پلی استیشن آزادی عمل کامل برای ساخت بازی خود را در اختیار وی قرار می‌دهند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی و رویداد RTX Sydney، هیدئو کوجیما سازنده بازی Death Stranding، از دلایل انتخاب خود برای انتخاب سونی به عنوان ناشر بازی خود سخن گفته است.

در ابتدا وی اعلام کرد که قبل از امضا کردن قرار داد همکاری با سونی، از سوی توسعه دهندگان و حتی اشخاصی خارج از صنعت بازی‌های ویدیویی پیشنهاد‌هایی داشته است. برای مثال یک شخص اماراتی که به وی پول زیادی پیشنهاد داده بود. در ادامه کوجیما اعلام کرد که به عنوان ساخت اولین بازی، می‌خواهد که تمامی هواداران را با بازی خود خوشحال کند و از این‌رو به واسطه همکاری گذشته با سونی، وی به سمت این کمپانی رفت تا بهترین تعامل را داشته باشند.

کوجیما نزدیک به ۲۰ سال است که با سونی همکاری داشته و تمامی نکات و اخلاقیات همکاران خود در سونی را می‌شناسد. از آن‌جایی که بازی Death Stranding اولین ساخته مستقل وی بحساب می‌آید، باید مطمئن می‌شد که موفقیت این بازی حتمی باشد. از این جهت همکاری کوجیما با سونی شکست بازی را به حداقل می‌رساند. مهم‌ترین نکته اینجا است که همکاری کوجیما با سونی، به وی اجازه می‌دهد تا خلاقانه عمل کند و اولین ساخته خود را همانطور که دوست دارد ساخته و در اختیار هواداران قرار بدهد، چرا که سونی احترام خاصی برای کوجیما قائل است.

نکته حالب این قضیه جایی است که کوجیما گفته خیلی از کمپانی‌ها با برهنه نشان دادن نورمن ریداس مخالفت کردند و سونی در این میان کاملا موافق این قضیه بوده است. در آخر از کوجیما پرسیده شد که آیا Death Stranding از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند یا نه. کوجیما در جواب اعلام کرد که این بازی یک بازی برای واقعیت مجازی نیست.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده