// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی Digimon World: Next Order منتشر شد

بازی Digimon World: Next Order با انتشار تریلر جدید برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد.

در جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی بندای نامکو (Bandai Namco) با انتشار تریلری جدید، بازی Digimon World: Next Order را در آمریکای شمالی عرضه کرد. بازی مذکور قرار است در تاریخ ۸ اسفند ماه (۲۶ فوریه) در ژاپن در دسترس قرار گیرد.

بندای نامکو در تریلر جدید اطلاعات کلی از داستان بازی Digimon World: Next Order  را ارائه می‌دهد. بازی Digimon World: Next Order قرار است داستان و ماجرا‌های جدید را برای گیمر‌ها به ارمغان بیاورد. دنیای دیجیمون‌ها در خطر و نا‌ امیدی به سر می‌برد، نیرو‌های ماشین‌درامون هرج و مرج را به دنیای این بازی آورده‌اند و این جهان به کمک شما نیاز دارد. با همکاری دیجیمون‌ها به دنیای این بازی رفته و  با پیدا کردن دوستان جدید به نجات دنیای خود بروید و رمز و راز‌های آن را کشف کنید.

در بازی شاهد ۲۰۰ شخصیت از کارتون‌های سری دیجیمون خواهیم بود، با انتخاب شخصیت زن یا مرد با همکاری دو دیجیمون سفر خود را در دنیای این بازی آغاز کنید. به جنگ با دشمنان رفته و با پیروزی Digimon‌ خود را قوی‌تر کنید و به آنها آموزش دهید و رابطه خود را با دیجیمون‌تان قوی کنید.

دیجیمون‌های خود را آموزش دهید تا به صورت خودکار با دشمنان مبارزه کنند. با همکاری و آموزش دقیق شانس پیروزی دیجیمون‌های شما در نبرد‌ها افزایش می‌يابد. با تشویق آنها و دستورات دقیق در نبرد‌ها پیروز شوید. دیجیمون‌های جدید را پیدا کنید و آنها را به روستای خود دعوت کرده و در تیم خودتان استفاده کنید.

بازی Digimon World: Next Order با قیمت ۵۹.۹۹ دلار هم اکنون در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده