نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی اندروید و آیفون Fire Emblem Heroes، ساخته جدید نینتندو، عرضه شد

Fire Emblem Heroes، بازی اندروید و آیفون جدید نینتندو، امروز عرضه شده است.

کمپانی نینتندو در ادامه فعالیت‌هایش در زمینه بازی‌های موبایل، امروز بازی اندروید و آیفون Fire Emblem Heroes را در مناطق متعددی عرضه کرده است. این اثر اولین بازی موبایل رایگان (Free to Play) نینتندو نیز به شمار می‌رود؛ چرا که بازی پیشین آن‌ها یعنی بازی Super Mario Run، در رده بازی‌های پولی دسته‌بندی می‌شود.

بازی موبایل Fire Emblem Heroes مانند دیگر نسخه‌های سری Fire Emblem، یک بازی تاکتیکی است که البته برای گوشی‌های موبایل بهینه شده است. زمانی که این بازی برای اولین بار معرفی شد، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه Fire Emblem Heroes قرار است ابتدا برای اندروید عرضه شود و کاربران iOS باید کمی برای تجربه آن صبر کنند. ولی در نهایت نینتندو این بازی را همزمان برای هر دو پلتفرم عرضه کرده است.

به رسم دیگر بازی‌های رایگان موبایل، Fire Emblem Heroes نیز از خرید‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند که البته بنا به گفته نینتندو، بازی شما را مجبور به پرداخت پول نخواهد کرد. با انجام خرید‌ها می‌توان به شخصیت‌های جدید دسترسی داشت و البته برخی از این موارد پولی را می‌توان از طریق حساب My Nintendo به صورت رایگان نیز به دست آورد.

در ادامه می‌توانید لینک‌های دانلود بازی موبایل Fire Emblem Heroes را مشاهده کنید:

دانلود بازی Fire Emblem Heroes


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده