// دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

اسباب بازی های بازی Rocket League بزودی عرضه می‌شود

سایانیکس اعلام کرد که اسباب‌بازی‌های بازی Rocket League بزودی عرضه می‌شوند.

بر طبق جدید‌ترین اخبار بازی منتشر شده، استودیو سایانیکس (Psynoix) ، سازنده بازی Rocket League، اعلام کرد که قرار است با همکاری کمپانی اسباب‌بازی سازی زگ تویز (Zag Toys) اتومبیل‌های اسباب‌بازی این بازی را در خط تولید قرار دهند.

Rocket League

اولین سری از این اسباب‌بازی‌ها، ماشین‌های عقب‌کش مسابقه‌ای (Pull-Back) هستند که در دست ساخت قرار گرفته‌‌اند. این اتومبیل‌ها که بر اساس اتومبیل‌های داخل بازی طراحی شده تعداد آنها به ۱۲ عدد می‌رسد که شامل اکتان، دومینوس، ماسامون، هات‌شات، گراگ، اکس‌دِوِل، مرک و بک‌فایر می‌شوند و همچنین تعدادی از آنها از طراحی متفاوتی برخوردار هستند.

بسته‌بندی این اسباب‌بازی‌ها ظاهری شبیه به توپ بازی Rocket Leauge دارد و فروش آنها از بهار ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی آغاز می‌شود. همچنین برخی از این اسباب‌بازی‌ها دارای کدهایی هستند که می‌توان از آنها در بازی Rocket League استفاده کرد و آیتم‌هایی همچون Rocket Trail را به آن اضافه کرد. در حال حاضر قیمت این اسباب‌بازی‌ها و وضعیت صدور آنها به کشور‌های دیگر هنوز مشخص نشده است.

این محصولات ماه جاری در نمایشگاه بین‌المللی اسباب‌بازی‌ها در شهر نیویورک به نمایش گذاشته می‌شوند. ماشین‌های عقب‌کش اولین سری ازمحصولات کمپانی زگ‌تویز و استودیو سایانیکس بوده و در آینده احتمال می‌رود شاهد عرضه اسباب‌بازی‌های متفاوتی باشیم.

چندی پیش استودیو سایانیکس اعلام کرد که بازی Rocket League دارای ۲۵ میلیون کاربر است و حال در کمتر از یک ماه اعلام شده که کاربران این بازی به ۲۶ میلیون رسیده‌اند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده