// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۵

اینسومنیاک اولین تصویر از بازی انحصاری Ratchet & Clank را منتشر کرد

با اینکه سال پیش استودیو اینسومنیاک از عرضه‌ی بازی جدید سری Ratchet & Clank در سال ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4 خبر داده بود، اما این استودیو باز این مسئله را با انتشار اولین تصویر از بازی و اعلام تاریخ انتشار حدودی، تایید کرد.

سازندگان قرار است این سری را با یک تحول بزرگ مواجه کنند و المان‌های جدیدی را در کنار ویژگی‌های اصلی و ریشه‌ای این سری قرار دهند. تحولات شامل گیم‌پلی بروز شده به همراه جلوه‌های بصری کاملا جدید است که کاملا برای کنسول نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 توسعه داده شده است.

هر دو شعبه‌ی کالیفورنیا و کارولینای شمالی استودیو اینسومنیاک در ساخت این بازی دخیل هستند و بیشتر افرادی که از اولین بازی‌های این سری، در مراحل ساخت و توسعه حضور داشتند، بار دیگر به دور هم جمع شده‌اند تا قسمت جدید را برای پلی‌استیشن 4 بسازند. افرادی مانند برایان الگیر به عنوان کارگردان بخش طراحی، چاد دیزرن کارگردان استودیو و شاون مک‌کیب به عنوان کارگردان بازی، هدایت پروژه را برعهده دارند.

امسال اینسومنیاک تمرکز ویژه‌ای بر روی سری Ratchet & Clank دارد. انیمیشن سینمایی بر اساس این بازی به تهیه‌کنندگی سونی قرار است در سال جاری میلادی اکران شود و انتهای امسال با شروع تعطیلات، شاهد عرضه‌ی اولین بازی نسل هشتمی این سری برای کنسول پلی‌استیشن 4 خواهیم بود.

سری Ratchet & Clank جزو بازی‌های مهم و انحصاری پلتفرم پلی‌استیشن است که اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و تا به امروز پلتفرم‌های پلی‌استیشن 2، پلی‌استیشن 3 و PSP میزبان چندین قسمت از این سری بازی‌های سبک پلتفرمر بوده‌اند. اینسومنیاک قرار است با بازی جدید کل مجموعه را ریبوت کند و دنیا و داستانی کاملا تازه با استانداردهایی امروزی پیاده‌سازی کند.

Ratchet-Clank

منبع: insomniacgames


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده