نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

استودیو BioWare مجموعه اکشن جدیدی در سال ۲۰۱۸ منتشر می‌کند

استودیو بایوور قبلا انتشار یک مجموعه بازی جدید را در بازه زمانی ۱۴ ماه آینده تایید کرده بود. امروز شرکت الکترونیک آرتز هم این موضوع را تایید کرد.

در نشست اخیر سرمایه گذاران، اندرو ویلسون، مدیرعامل شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد بازی جدید استودیو بایوور تا پایان سال مالی آینده منتشر خواهد شد، سالی که در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۸ آغاز می‌شود. او تنها از سطح بالای بازی سخن گفت و اظهار داشت که این بازی شامل مفاهیم جدیدی بوده و می‌تواند فضای بازی‌های اکشن را مختل کند. ویلسون گفت:

در پایان سال مالی، استودیو بایوور ما یک مجموعه کاملا جدید را ارایه خواهد داد، یک طرح کاملا جدید به همراه مفاهیم تازه، مکانیزم‌های گیم‌پلی جدید و داستان‌هایی تازه که در یک جهان منحصر به فرد به وقوع می‌پیوندند.

وی افزود:

این بازی پتانسیل این را دارد که به طور اساسی طرز تفکر مردم نسبت به یک بازی اکشن را تغییر داده و مختل کند، دوستان را کنار یکدیگر جمع کند تا در یک روش جدید و هیجان انگیز بازی کنند. ما در رابطه با آینده این مجموعه و توانایی آن جهت جذب مخاطبین جهانی و فراوان بسیار هیجان زده هستیم.

هنگامی که در بخش پرسش و پاسخ این جلسه، حرفی در رابطه با ارایه جزئیات بیشتر به میان آمد، ویلسون این بازی را یک اثر اکشن معرفی کرده و گفت که در آن شاهد ترکیبی از سبک‌ها خواهیم بود:

چیزی که بیشتر و بیشتر می‌بینیم آمیختن سبک‌های مختلف به یکدیگر است.

وی افزود:

و هنگامی که در رابطه با این بازی فکر می‌کنید، باید در مورد یک توسعه شخصیت عالی و پیشرفت خط داستانی فکر کنید که بایوور به آن معروف است، اما در جهانی با اکشن بهتر و ماجراجویی بزرگتر.

ویلسون همچنین تایید کرد که این مجموعه کاملا متعلق به الکترونیک آرتز است و براساس دیگر مجموعه‌های در دست ساخت شرکت نخواهد بود. (مانند مجموعه Star Wars Battlefront).

آرین فلین (Aaryn Flynn)، مدیر بایوور هم اخیر در رابطه با یک مجموعه جدید معرفی نشده از سوی استودیو سخن گفته و اعلام کرده بود مدتی طول می‌کشد تا اطلاعاتی در رابطه با آن منتشر شود. فلین گفت:

تا وقتی که مطمئن نشویم آن به چه صورت خواهد بود، در موردش صحبت نخواهیم کرد.

وی افزود:

ما با [ویلسون] آن را بررسی کردیم و فکر کنم از آن خوشش می‌آید. پس بزنم به تخته، همچنان روی آن کار می‌کنیم و کار خواهیم کرد. امیدوارم وقتی که بازی Mass Effect: Andromeda آماده شد و ما طرفداران را با این بازی راضی کردیم، در رابطه با بازی جدید بیشتر بشنوید.

وی در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت:

باید از خودتان بپرسید، «آیا می‌خواهید کاری انجام دهید که به شدت متفاوت باشد یا دوست دارید کاری کنید که برایتان بسیار آشنا است؟»، «دوست دارید که در مورد چیزی که انجام داده‌اید داستان تعریف کنید یا دوست دارید همه چیز را پاک کنید و بگویید ممکن است در این این جا چه کار کنم.» و برای ما، چیزی که گفتیم این بود که ما بایوور هستیم، پس ما نوع خاصی از بازی را داریم که دوست داریم بسازیم و می‌دانیم که طرفدارانمان آن‌ها را دوست خواهند داشت، پس با آن شروع کردیم و این همان بازی است که قلب داستان و داستان سرایی را دارد. پس تصمیم گرفتیم به همین روند پایبند باشیم و قرار نیست از آن بگذریم. وقتی که روی این موضوع موافقت کردیم، همه چیزی در جای خود قرار گرفت.

و اما مدتی پس از اعلامیه امروز الکترونیک آرتز، فلین اطلاعات بیشتری در رابطه با بازی در دست ساخت استودیو به اشتراک گذاشت. او در بلاگ بایوور گفت:

چیزهایی زیادی برای گفتن در ماه‌های آتی وجود دارد، اما فعلا، قصد دارم این پیش زمینه اضافی را ارایه دهم.

در سال ۲۰۱۲، ما شروع به ساخت یک جهان جدید پر از شخصیت، داستان و گیم‌پلی کردیم. هدف ما ساده است: بهره بردن از بیش از ۲۰ سال دانش و دروس توسعه برای خلق موردی جذاب و جدید برای شما تا از آن به همراه دوستانتان لذت ببرید. هیچ چیز جذابتر از ساخت یک مجموعه جدید از نو نیست و برای ما به اشتراک گذاشتن مواردی بیشتر از آن با شما در آینده، هیجان انگیزتر هم است.

اطلاعات بیشتر در رابطه با نام، درون مایه یا پلتفرم‌های مقصد هنوز نامشخص است. همانطور که فلین هم گفت، تا عرضه بازی آندرومدا در اولین روز فروردین، منتظر شنیدن اطلاعات جدید از این بازی نباشید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده