// سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی واقعیت مجازی SuperHyperCube برای HTC Vive نیز عرضه خواهد شد

استودیو Polytron، سازنده بازی واقعیت مجازی تحسین‌شده و پازل‌گونه SuperHyperCube اعلام کرد که قرار است در آینده نزدیک، بازی برای HTC Vive نیز عرضه شود.

بازی SuperHyperCube در مهر ۹۵ (اکتبر ۲۰۱۶) و همزمان با عرضه پلی‌استیشن VR معرفی شده بود. استودیو Polytron، سازنده این بازی معمایی، واقعیت مجازی و مشابه Tetris در یک توئیت خبر از عرضه بازی برای پلتفرم‌های جدید داده بود. حال این استودیو با انتشار توییتی جالب و استفاده از تصاویر متحرک، تایید کرده که بازی قرار است برای HTC Vive نیز عرضه شود.

هیچ جزئیات دیگری از موارد دیگر مثل زمان عرضه یا قیمت این بازی روی پلتفرم جدید تا زمان انتشار این خبر مشخص نشده است. با این حال این امیدواری وجود دارد که کاربران رایانه‌های شخصی و Vive انتظار زیادی را برای تجربه این بازی تحمل نکنند.

SuperHyperCube ابتدا برای پلی‌استیشن VR عرضه شد. Polytron در همان زمان، برنامه انتشار بازی برای آکیولس ریفت را نیز داشت ولی در نهایت این موضوع منتفی شد. دلیل لغو عرضه بازی برای ریفت، اعتراض به این موضوع بود که بنیانگذار Oculus یعنی پالمر لاکی عضو یک نهاد سیاسی بوده است. این شرایط به شدت برخلاف موازین استودیو اعلام شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده