// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

Need For Speed جدید سرگرم کننده ترین نسخه این مجموعه خواهد بود

اندرو ویلسون در جلسه گزارش مالی الکترونیک آرتز اعلام کرده که نسخه بعدی Need For Speed سرگرم کننده‌ترین نسخه خواهد سری بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی و در جریان جلسه گزارش مالی سه ماهه گذشته الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون، مدیرعامل این کمپانی، در مورد نسخه بعدی بازی Need For Speed صحبت‌هایی را انجام داده است. نسخه بعدی Need For Speed در سال مالی ۲۰۱۸ ( تا پایان ماه مارس ۲۰۱۸) عرضه خواهد شد.

اندرو ویلسون در صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرده است که تیم سازنده تمرکز خود را بر روی خلق نوآوری گذاشته و آن‌ها معتقدند که نسخه بعدی این مجموعه هم از نظر بصری و هم از نظر سرگرمی، بهترین نسخه در بین بازی‌های این مجموعه خواهد بود. اندرو ویلسون در این باره می‌گوید:

ما بسیار هیجان زده هستیم که نید فور اسپید بعدی را در سال مالی ۲۰۱۸ عرضه خواهیم کرد. ما بازه زمانی بیشتری را برای توسعه بازی انتخاب کردیم تا تیم سازنده بتواند بر روی خلق نوآوری کار کند. از طرفی الکترونیک آرتز معتقد است که نید فور اسپید بعدی، بهترین نسخه از نظر سرگرم‌کنندگی و جلوه‌های بصری در بین بازی‌های این مجموعه خواهد بود.

با تمام این تفاسیر باید صبر کرد تا اخبار تکمیلی حول نسخه بعدی Need For Speed منتشر شود. قطعا تمامی هواداران علاقه مند هستند که بدانند ویلسون منظور دقیقش از نوآوری در نید فور اسپید چیست.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده