// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۱

بروزرسانی جدید Super Mario Run حالت Easy را به بازی اضافه می کند

اخیرا مشخص شده که بروزرسانی جدید بازی Super Mario Run حالت جدید Easy Mode را به این بازی محبوب اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی از سری محبوب سوپر ماریو و مخصوصا بازی Super Mario Run این‌که به تازگی مشخص شده که جدیدترین بروزرسانی این بازی حالت جدیدی به نام Easy Mode را به آن اضافه می‌کند. این آپدیت که نسخه‌ی بازی را به 1.1.0 ارتقا می‌دهد، به تازگی به نسخه‌ی iOS این بازی اضافه شده و هم‌اکنون قابل دریافت است. شاید بتوان مهم‌ترین موردی را که در این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود همین حالت جدید دانست که باعث به وجود آمدن حباب‌های نامحدود و از بین رفتن محدودیت زمانی در بازی می‌شود که این امر می‌تواند به کسانی که در مراحل پایانی بازی دچار مشکل شده بودند، کمک زیادی کند. بخش Toad Rally نیز دچار تغییراتی شده که در آن بازیکنان در صورت شکست خوردن، Toad کمتری از دست می‌دهند و همچنین می‌توانند آن را راحت‌تر نیز بدست آورند.

تغییرات دیگری نیز به واسطه‌ی این بروزرسانی به بازی اضافه می‌شود که البته زیاد مهم نیستند. یکی از این تغییرات سازگار شدن بازی با رویدادها و همچنین میسر شدن امکان بازی در کشور کره است. اگرچه این بروزرسانی خیلی بزرگ محسوب نمی‌شود، اما بدون شک بازیکنان علاقه دارند هرچه زودتر آن را دریافت کرده و از تغییرات آن استفاده کنند. بازی Super Mario Run کماکان تنها برای سیستم‌عامل iOS منتشر شده و قرار است در ماه مارس برای اندروید نیز عرضه شود. کاربران این سیستم‌عامل بزودی این بازی زیبا را بر روی دستگاه‌های خود خواهند داشت. هم‌اکنون شما می‌توانید برای این نسخه از بازی پیش ثبت‌نام کنید تا درست در زمان عرضه‌ مطلع شوید و جزو اولین کسانی باشید که بازی را دریافت خواهند کرد.

بازی Super Mario Run بعد از بازی‌هایی مانند Miitomo و Pokemon Go جزو اولین بازی‌های موبایلی کمپانی نینتندو به حساب می‌آید. این بازی تاکنون جزو موفق‌ترین بازی‌ها نیز بوده و توانسته تنها از طریق فروشگاه اپل میلیون‌ها دلار درآمد داشته باشد و بدون شک انتشار آن برای اندروید نیز می‌تواند چندین میلیون دلار دیگر برای نینتندو درآمد داشته باشد. اگرچه بسیاری نیز به خاطر قیمت نسبتا بالای این بازی، حاضر به خرید کامل آن نیستند!

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده