نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۱

انتشار جزئیات جدیدی از بازی Star Wars Battlefront 2 توسط الکترونیک آرتز

در جریان جلسه گزارش مالی الکترونیک آرتز، اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی Star Wars: Battlefront 2 ارائه شد.

در جریان جلسه گزارش مالی Electronic Arts که روز گذشته انجام شد، اندرو ویلسون، مدیر عامل این شرکت، تایید کرد که بازی Star Wars: Battlefront 2 در فصل تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و افزود که این بازی نسبت به قسمت اول استار وارز بتل فرانت، بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. همچنین وی گفت که این بازی، دارای لوکیشن‌ها و شخصیت‌های قهرمان بیشتری است و تایید کرد که این بازی بخش داستانی تک‌نفره نیز خواهد داشت.

در ادامه اطلاعات در رابطه با این بازی، ویلسون گفت که Battlefront 2، دارای محتوایی از چندین عصر مختلف مجموعه جنگ ستارگان خواهد بود. ویلسون در صحبت‌های خود اشاره کرد که فیلم‌های Star Wars The Force Awakens و Rogue One، دنیای جنگ ستارگان را گسترش دادند اما به صورت رسمی وجود محتوایی با مضمون این فیلم‌ها را در Battlefront 2 تایید نکرد.

نسخه اول این بازی که در سال ۲۰۱۵ و با نام Star Wars: Battlefront عرضه شده بود، یک بسته الحاقی با نام Rogue One: Scarif دریافت کرده بود که محتوایی از فیلم روگ یک را به بازی اضافه می‌کرد. این بسته الحاقی، شخصیت‌های جین ارسو و اورسون کرنیک به همراه چند نقشه از فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان را به بازی اضافه کرده بود و به همین دلیل طرفداران می‌توانند امید داشته باشند که محتوایی با مضمون فیلم‌های جدید جنگ ستارگان در نسخه دوم بازی نیز وجود داشته باشند.

در ادامه این گزارش، ویلسون تایید کرد که استودیوهای دایس با همکاری موتیو و کرایتریون در حال ساخت بازی Star Wars: Battlefront 2 هستند.

بازی استار وارز بتلفرانت سال گذشته برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شد. این بازی در بررسی زومجی توانست امتیاز خوب ۸ را دریافت کند. از این بازی تا به حال ۱۴ میلیون نسخه به خرده‌فروشی‌ها ارسال شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده