نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۱

اشلی برچ صداپیشه شخصیت Aloy در بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود

اشلی برچ (Ashly Burch) یکی از صداپیشگان معروف به واسطه ایفای نقش در مجموعه Borderlands و بازی Life is Strange، از ایفای نقش Aloy در بازی Horizon Zero Dawn خبر داد.

از زمان رونمایی بازی Horizon Zero Dawn در نمایشگاه E3 2014 تاکنون، این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 تبدیل به یکی از موردانتظارترین بازی‌های پیش رو شده است. امروز هم مطلع شدیم یکی از صداپیشگان آشنای صنعت بازی قرار است نقش شخصیت‌ اصلی بازی یعنی Aloy را ایفا کند.

آشلی برچ امروز از طریق توییتر تایید کرد که نقش Aloy در بازی Horizon Zero Dawn را اجرا خواهد کرد و گفت «از اینکه نقش یک زن جوان را ایفا می‌کند که در کنار همه نژادها برای انسان‌ها به نبرد می‌پردازد، افتخار می‌کند.» با توجه به چیزی که از Aloy در تریلرها و نمایش‌های گیم‌پلی فراوان بازی دیده‌ایم، به نظر می‌رسد با زنی مستقل و قدرتمند طرف خواهیم بود. انتخاب برچ برای ایفای این نقش احتمالا از روی نقش‌های تحسین شده وی مانند Chloe در بازی Life is Strange نشات گرفته شده است.

بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۲۸ فوریه (سه شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۵) برای منطقه آمریکای شمالی و فردای آن روز در اولین روز ماه مارس برای دیگر مناطق جهان به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده