// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

تاریخ انتشار بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age اعلام شد

شرکت اسکوئر انیکس به طور رسمی زمان انتشار بازی انحصاری Final Fantasy XII: The Zodiac Age را اعلام کرد.

 با توجه به جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد سی‌مین سالگرد سری فاینال فانتزی (Final Fantasy) که در توهو سینما رپانگی هیلز واقع در توکیو ژاپن برگزار شد، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) اطلاعات بیشتری از بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age را که به طور انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود در دسترس علاقمندان قرار داد.

تهیه کننده این اثر اعلام کرد که بازی Final Fantasy XII: The Zodiac Age در تاریخ ۲۰ تیر ۱۳۹۶ به دست علاقمندان در آمریکا و اروپا خواهد رسید. گیمران ژاپنی نیز ۲۲ تیر ۱۳۹۶ می‌توانند به انجام این اثر بپردازند.

Final Fantasy XII: The Zodiac Age نسخه ریمستر و بهبود یافته قسمت دوازدهم این سری است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شده بود و اکنون با ظاهری زیباتر و گیم‌پلی آسانتر قرار است در دسترس علاقمندان قرار گیرد. از دیگر مزایا این نسخه می‌توان به بازسازی طراحی نبردها، سیستم جدید برای فعالیت‌ها در کنار پشتیبانی از ویژگی تروفی، بهبودهای بصری و صداگذاری اشاره کرد. اگر از طرفداران سری فاینال فانتزی هستید پس خود را برای ماجراجویی دوباره در دنیای ایوالیس (Ivalice) آماده کنید.

به مناسبت این رویداد نیز شخصیت بالتیِر (Balthier) از فاینال فانتری ۱۲ در قالب یک بسته الحاقی برای بازی World of Final Fantasy منتشر خواهد شد.


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده