// پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

تونی هاک درحال کار روی ساخت یک بازی جدید است

تونی هاک در جدیدترین مصاحبه خود، ساخت بازی جدیدی را تایید کرد اما گفت این بازی بدون مشارکت اکتیویژن خواهد بود.

به احتمال زیاد بازی جدیدی از Tony Hawk، این بار اما بدون مشارکت اکتیویژن ساخته خواهد شد. آخرین بازی از مجموعه تونی هاک، بازی Tony Hawk Pro Skater 5 بود که با بازخوردهای ضعیفی مواجه شد. این بازی در واقع هم از نظر تجاری و هم از نظر منتقدان چندان دلگرم کننده نبود، و به همین خاطر هم شاید منطقی باشد که فرض کنیم، برای مدتی شاهد بازی‌های جدیدی از سری Pro Skater تونی هاک نباشیم.

با این حال ممکن است این فرض اشتباه باشد، چون اخیرا خود تونی هاک در این زمینه تأیید کرد که ممکن است پروژه‌ای را درحال کار داشته باشد، و اینکه حتی این کار بدون همکاری ناشر مجموعه یعنی اکتیویژن خواهد بود. او در مصاحبه‌ای با Jenkem Magazine گفته است:

من بدون همکاری با اکتیویژن به شکل جدی مشغول کار روی پروژه‌ای هستم، اما درحال حاضر خیلی زود است که در این زمینه صحبتی شود. در این زمینه هیچ قراردادی هم بسته نشده اما در مجموع این کار هیجان‌انگیز است. من فکر می‌کنم [این همکاری] با افراد خوبی است و باید تا چند ماه آینده اطلاعات بیشتری کسب کنم.

این خبر از این نظر نیز جالب است که اکتیویژن در ساخت بازی جدید حضور ندارد. این به معنای آن است که حقوق قانونی این IP می‌تواند به ناشر دیگری فروخته شده باشد. اگر به آن شکل یا خیلی ساده، بازی بعدی بدون استفاده از نام Pro Skater باشد، باید چیزی فراتر از یک جانشین معنوی برای این سری باشد.

اگر امیدوارانه به اخباری که در رابطه با Skate 4 وجود دارد فکر کنیم، شاید بتوان ارتباطی میان این دو پیدا کرد. اینکه آیا ممکن است بازی بعدی Skate الکترونیک آرتز، از تونی هاک استفاده کند. نظر شما در این مورد چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده