// چهار شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار بازی John Wick در کنار اکران نسخه دوم فیلم

بازی John Wick Chronicles به صورت انحصاری بر روی هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو عرضه خواهد شد.

فیلم جان ویک 2 در تاریخ ۲۲ بهمن ( ۱۰ فوریه) در سرتاسر جهان اکران خواهد شد و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو لاینزگیت و استاربریز اعلام کردند که یک روز قبل از اکران نسخه دوم فیلم، بازی John Wick Chronicles را عرضه خواهند کرد. ظاهرا وقایع داستانی این بازی بین نسخه اول و دوم فیلم روایت می‌شود.

بازی John Wick Chronicles به صورت مشترک توسط استودیوهای استاربریز، گرب گیمز، Big Red Button و Gamecostudios در حال توسعه است. این بازی در واقع یک بازی اول شخص شوتر است که به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی از طریق استیم عرضه خواهد شد و نکته جالب آن این است که از طریق هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو می‌بایست به تجربه بازی جان ویک بپردازید. از طرفی هنوز مشخص نشده است که آیا خود کیانو ریوز صداپیشگی شخصیت خود را در بازی برعهده دارد یا نه.

در توضیحات بازی John Wick Chronicles در صفحه استیم نوشته شده است:

بازی John Wick Chronicles یک بازی شوتر اول شخص همه جانبه است که برای دنیای واقعیت مجازی ساخته شده است. در طول بازی می‌توانید با مراجعه به هتل‌های مختلف ماموریت‌های قتل سایرین را دریافت کرده و به انجام آن‌ها بپردازید. ماموریت‌هایی که فقط جان ویک قادر به انجام آن‌ها است.

بازی John Wick Chronicles در تاریخ ۲۱ بهمن برای اچ‌تی‌سی وایو عرضه خواهد شد و علاقه مندان می‌توانند با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار این بازی را پیش خرید کنند. با پیش خرید این بازی، بازی Payday 2 را به رایگان دریافت خواهید کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده