// یکشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

جزییات برخی محتویات قابل دانلود بازی Titanfall 2 اعلام شد

به تازگی جزییات برخی از بسته‌های الحاقی و محتویات قابل دانلود بازی Titanfall 2 اعلام شده است.

در جدیدترین اخبار بازی استودیو ریسپاون اینترتینمنت برخی از جزییات حالت چندنفره‌ی Live Fire و همچنین بعضی دیگر از بسته‌های الحاقی بازی Titanfall 2 را اعلام کرده است. طبق گفته‌های پیشین این استودیو، قرار است حالت چندنفره‌ی Live Fire در اولین محتوایی که برای بازی در سال ۲۰۱۷ می‌آید، به بازی اضافه شود. پس از این DLC نیز بازی یک بروزرسانی دریافت خواهد کرد که خریدهای درون برنامه‌ای را به آن اضافه می‌کند و به دنبال آن نیز یک پچ بزرگ برای رفع برخی ایرادات بازی برای آن منتشر خواهد شد. علاوه بر موارد ذکر شده، در این پچ مواردی از جمله یک اسلحه‌ی جدید، انیمیشن جدید Pilot Execution و یک نقشه از بازی Titanfall 1 نیز به بازی اضافه خواهد شد. در زیر می‌توانید تصاویری که خود گویای این امر هستند را مشاهده کنید:

همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، نقشه‌ی Colony به واسطه‌ی بروزرسانی که در ماه مارس برای Titanfall 2 منتشر می‌شود به بازی اضافه خواهد شد که به نظر می‌رسد تا حدی زیادی نیز شبیه به همین نقشه در Titanfall 1 باشد. در رابطه با بروزرسانی ماه فوریه نیز که حالت Live Fire را به بخش چندنفره‌ی بازی اضافه می‌کند، طراح آن در بلاگ خود توضیحاتی داده که طبق آن‌ها بازیکنان در این حالت به دو تیم شش نفره تقسیم می‌شوند و باید در راندهای متوالی که هر یک تنها یک دقیقه زمان دارند، به نبرد بپردازند. در این زمان باید تمامی افراد تیم مقابل را از بین برده یا تنها نقطه‌ی مورد نظر نقشه را تصرف و نگه دارید. همانند نقشه‌ی جدیدی که با بازی اضافه می‌شود، حالت Live Fire نیز بصورت رایگان به آن اضافه خواهد شد. بخش‌هایی از توضیحات گریفین دین، از طراحان بازی، در زیر قابل مشاهده است:

نقشه‌های حالت Live Fire به شکلی طراحی شده‌اند که بازیکنان را در حالت نبرد و رویارویی قرار دهند. به بیانی دیگر شما باید برای بازی در این حالت از پیش طرح و نقشه‌ای در ذهن داشته باشید و نمی‌توان با عکس‌العمل‌های آنی راه به جایی برد! شما باید پس از پی بردن به مکان و نحوه‌ی حمله‌ی دشمن، برای دفع آن از توانایی‌های مناسب خود استفاده کنید. مثلا می‌توانید با نقشه‌ای حساب شده، از پشت سر به آنان حمله کنید.

نظر شما در مورد بسته‌های الحاقی بازی Titanfall 2 چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده