نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

مسابقات قهرمانی FIFA Ultimate Team به زودی برگزار خواهد شد

امروز از برنامه و زمانبندی مسابقات قهرمانی FIFA Ultimate Team بازی فیفا 17 رونمایی شد.

افتتاحیه مسابقات قهرمانی FIFA Ultimate Team از تاریخ ۴ فبریه ۲۰۱۷ (۱۶ بهمن ۱۳۹۵) آغاز خواهد شد و تیم‌های سرتاسر جهان برای رقابت بر سر جایزه بزرگ ۱.۳ میلیون دلاری گرد هم خواهند آمد.

تیم‌ها برای راه یابی به مسابقات قهرمانی باید آخر هفته در مسابقات مقدماتی راه یابی به مسابقات قهرمانی با یکدیگر در حالت FUT Champions در بازی FIFA 17 رقابت کنند و سپس در مسابقات مقدماتی منطقه‌ای برتر که در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شود شرکت کنند. در ضمن تنها پلتفرم‌های مجاز برای مسابقه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 هستند و هیچ پلتفرم دیگری برای شرکت در مسابقات مقدماتی مجاز نیست.

برنت کونینگ، عضو هیئت مسابقات بازی فیفا در این رابطه می‌گوید:

از زمان عرضه بازی فیفا 17، بیش از ۶ میلیون بازیکنان در حالت FUT Champions مسابقه داده‌اند و بیش از ۲۰۰۰ نفر از آن‌ها در مسابقات مقدماتی رقابت کرده‌اند. 

وی افزود:

حالا بازیکنان برتر در سرتاسر جهان آماده هستند تا نشان دهند در بازی بهترین هستند.

اولین فینال فصل اول مسابقات منطقه در تاریخ ۴ فبریه (شنبه، ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) در شهر پاریس برگزار خواهد شد و سپس ادامه مسابقات در سیدنی و میامی به ترتیب در تاریخ ۱۱ (۲۳ بهمن) و ۱۹ فبریه (۱ اسفند) برگزار می‌شود. دومین فینال فصل دوم مسابقات منطقه در تاریخ ۸ آوریل (۱۹ فروردین ۱۳۹۶) در ونکوور، سپس در تاریخ ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت ۱۳۹۶) در سنگاپور و در نهایت مادرید در تاریخ ۶ می (۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶) برگزار خواهد شد.

 فینال مسابقات قهرمانی Ultimate Team در تاریخ ۲۰ می (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶) در شهر برلین برگزار خواهد شد که در آن ۱۶ تیم برتر برای دریافت بخشی از جایزه ۴۰۰۰۰۰ دلاری بازی رقابت خواهند کرد. همه چیز در فینال جام جهانی تعاملی بزرگ فیفا که در ماه آگوست در لندن برگزار می‌شود، به نقطه اوج خواهد رسید.

به تازگی شاهد انتشار اخبار مختلفی از مجموعه فیفا بودیم. اول از همه ممکن است نسخه جدید مجموعه برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. بازی همچنین موفق شد به فهرست ۱۰ بازی پرفروش انگلستان راه پیدا کند و رقابت نزدیکی با GTA V داشته باشد. در ضمن جدیدترین قسمت از مجموعه ویدیوهای آموزشی بازی فیفا 17 را که ضربات آزاد فنی را آموزش می‌دهد از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده