// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۵۹

بروزرسانی جدید Enter the Gungeon در دسترس قرار گرفت

بروزرسانی Supply Drop بازی Enter the Gungeon با انتشار تریلر جدید برای رایانه‌های شخصی منتشر شد.

کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) به کمک استودیو داج رول (Dodge Roll) بروزرسانی جدید بازی Enter the Gungeon را با نام Supply Drop Update برای رایانه‌های شخصی منتشر کردند؛ در این راستا تریلر جدیدی نیز منتشر شد. ناشر بازی Enter the Gungeon اعلام کرد که این بروزرسانی هم اکنون برای کاربران پی‌سی در دسترس است. بر طبق آخرین اخبار بازی منتشر شده هفته آینده نیز شاهد انتشار این بروزرسانی برای کاربران پلی‌استیشن 4 خواهیم بود.

بروزرسانی Supply Drop بالغ بر ۲۰۰ اتاق جدید به بازی Enter the Gungeon اضافه می‌کند که این اتاق‌ها شامل  سلاح‌ها، دشمنان، همراهان، باس‌ها و محیط‌های جدید می‌شود. از سلاح‌های جدیدی می‌توان به اسلحه بولت‌گان (Bullet Gun) اشاره کرد. از همراهان یا دوستان جدید نیز می‌توان به سِر جانکان اشاره کرد؛ سِر‌جانکن به واسطه‌ی آشغال‌هایی که در محدوده بازی جمع آوری می‌کنید، قدرت و انرژی بیشتری دریافت می‌کند. در آن سو نیز دشمنان جدید به همراه باس‌های جدیدی به دنیای این بازی ملحق شده‌اند، از باس‌های جدید می‌توان به ماین‌فلیر اشاره کرد که با شلیک تیر‌های پخش‌شونده و رونده به شما حمله می‌کند.

در خبر دیگر مربوط به بازی Enter the Gungeon این بازی توانست تنها پس از گذشت یک هفته از انتشار به فروش ۲۰۰ هزار نسخه‌ای برسد.

بازی Enter The Gungeon هم اکنون برای پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر جدید این بازی را دانلود و تماشا کنید:

|  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده