نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

رییس سابق راک استار استودیو جدیدی تاسیس و بازی Everywhere را معرفی کرد

در جدیدترین اخبار بازی، رییس سابق راک‌استار نورث اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی جهان‌باز با نام Everywhere است.

لزلی بنزیه، رییس سابق استودیو راک‌استار نورث، امروز استودیو جدید خود را تاسیس کرد. این استودیو که هنوز نامی ندارد، شعبه‌ها و دفاتری در ادینبرو، لس آنجلس و کالیفرنیا خواهد داشت. بنا به گزارش سایت ونچر‌بیت، بنزیه در این استودیو جدید با چند نفر از سازندگان بازی GTA V از جمله کالینت انت‌ویسل و متیو اسمیت همکاری می‌کند و در مجموع حدود ۳۰ نفر در استودیو جدید بنزیه مشغول به کار هستند. 

بنزیه همچنین پس از تاسیس استودیو جدید خود، از یک بازی با نام Everywhere نیز رونمایی کرده است؛ بازی‌ای که ایده‌های بسیار بلندپروازانه‌ای دارد و به گیمر‌ها اجازه می‌دهد به هر جایی که دوست دارند بروند و هر کاری که دل‌شان می‌خواهد انجام دهند. بنزیه در مورد این بازی گفت:

با اینکه بازی Everywhere مکانیزم‌هایی شبیه به بازی‌های رایج دارد، ولی ایده‌های بسیار خلاقانه‌ای نیز در آن نهفته است. گیمر‌ها روز به روز باهوش‌تر می‌شوند و انتظارات‌شان از بازی‌ها نیز بیش‌تر می‌شود. به همین دلیل هم ما قصد داریم در Everywhere آزادی‌عمل زیادی به آن‌ها بدهیم تا بتوانند کار‌هایی را که واقعا دوست دارند بدون محدودیتی انجام دهند. هدف ما این است که سبک و حالت‌های بازی متنوعی ارائه کنیم و در کنار تعریف داستانی که دوست داریم، به گیمر‌ها اجازه دهیم تا هویت مخصوص به خودشان را در بازی خلق کنند.

لزلی بنزیس

همچنین متیو اسمیت نیز توضیحاتی در مورد این بازی جهان‌باز ارائه کرد:

هدف ما از خلق این بازی این است که آزادی زیادی به گیمر‌ها بدهیم. همچنین همواره گزینه‌های زیادی در جریان بازی خواهید داشت و البته محدودیت‌هایی نیز خواهند بود که باعث می‌شوند بازی تکراری نشود و سرگرم‌کننده باقی بماند. در کل در Everywhere گیمر حس خواهد کرد که در یک دنیای واقعی دیگر زندگی می‌کند و تصمیماتش باعث می‌شوند تا جهان بازی تغییر پیدا کند.

بازی Everywhere با استفاده از موتور لامبریارد آمازون ساخته می‌شود و قرار است برای چند کنسول (که هنوز اسامی‌شان اعلام نشده) و پی‌سی عرضه شود. بنزیه همچنین اعلام کرده که این بازی را می‌توان با روش‌های دیگری نیز تجربه کرد که احتمالا به پشتیبانی بازی از واقعیت مجازی اشاره دارد. بنزیه همچنین مصاحبه‌ای نیز با سایت پالیگان داشت و در مورد شبیه بودن Everywhere به GTA V گفت:

 در واقع Everywhere بسیار متفاوت‌تر از GTA V است. شاید شباهت‌هایی بین این دو بازی دیده شود، ولی در کل با یک اثر متفاوت روبرو خواهیم بود و گیمر‌ها کنترل بیشتری روی بازی و روند آن خواهند داشت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده