// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

شخصیت Bastion بازی Overwatch شاهد تغییراتی در جهت متعادل سازی خواهد بود

ظاهرا در آینده شخصیت Bastion بازی Overwatch دست خوش تغییراتی در راستای تعادل بیشتر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا در آینده تغییراتی روی شخصیت Bastion بازی Overwatch اعلام خواهد شد. جف گودمن، طراح اصلی بازی Overwatch، در جریان یک پست در انجمن بازی اعلام کرده که در حال کار روی شخصیت Bastion است. وی در این باره می‌گوید:

من در حال حاضر در حال تغییراتی روی این شخصیت هستم. من اطلاعی ندارم که این تغییرات چه زمانی به اتمام خواهند رسید و فعلا در حال آزمایش کردن موارد مختلفی هستیم.

متاسفانه وی اطلاعات بیشتری را در ارتباط با این موضوع در اختیار مخاطبان قرار نداده است و بازه زمانی مشخصی برای این موضوع وجود ندارد. شخصیت Bastion یکی از قوی‌ترین قهرمان‌های بازی Overwatch است که تا به امروز دست خوش تغییرات نشده است. آن هم زمانی که تیم سازنده شخصیت‌های مختلف بازی را برای ایجاد تعادل بیشتر، قوی یا ضعیف‌تر کرده است. همچنین یک سری از بازیکنان در انجمن این بازی از قدرت بالای Bastion اعلام نارضایتی کرده بودند. البته از طرفی کانتر کردن شخصیت Bastion و کشتن وی بسیار راحت است، مخصوصا با کاراکتری مثل Genji. اما زمانی که او در حالت ماشین گان شما را به دام بندازد، شانس زنده ماندن‌تان بسیار کم است.

در آخر یک سری از کاربران گفته بودند که احتمالا این تغییرات قابلیت‌های این قهرمان را تغییر خواهد داد ولی همانطور که در صحبت‌های گودمن مشاهده کردیم، این تغییرات شخصیت Bastion ظاهرا جزئی خواهد بود و همانند قهرمان‌هایی مثل سیمترا، شاهد تغییراتی در قابلیت‌های قهرمان بازی نخواهیم بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده