نویسنده: اردوان جلیلی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

سازنده بازی Clash of Clans به نظر طرفداران خود اهمیت بیشتری خواهد داد

پس از شکست‌‌های تبلیغاتی و سیاست‌های جدید استودیو سوپرسل، آن‌ها سعی دارند از این پس توجه بیشتری به نظر طرفداران خود داشته باشند.

حتما شما هم با تبلیغات پاپ‌آپ و آزاردهنده بازی‌ Clash of Clans و بازی Clash Royal مواجه شده‌اید. شاید به این فکر کرده‌اید که کمپانی سوپرسل چه دارایی‌هایی فراوانی دارد که می‌تواند با این گستردگی برای بازی‌هایش تبلیغ کند. اما شاید از این خبر که این تبلیغات شکست خورده‌اند و نتیجه مطلوب را حاصل نکرده‌اند تعجب کنید. طبق آخرین اخبار بازی منتشر شده، این تبلیغات نتوانسته‌اند تا مسیر منفی کنونی را تغییر دهند و به سرمایه‌های شرکت اضافه کنند. آقای Ilkka Paananen، مدیر اجرایی و از موسس کمپانی Supercell می‌گوید که تمام سیاست‌ها و راه‌کار‌های تبلیغاتی این شرکت شکست خورده و رقابت در این بازار بسیار سخت‌تر از گذشته شده است.

supercell ads

اما در نهایت سوپرسل فهمید که مشکلاتش از آن‌ جایی شروع شد که به نظر‌ها و پیشنهادات گیمر‌ها اهمیتی نداد. از این پیشنهادات می‌توان به درخواست غیر فعال کردن ایموجی‌ها و همچنین درخواست آپدیت‌های بیشتر برای بازی Clash Royal اشاره کرد. در هر حال این خبر که کمپانی بزرگ و سازنده بازی‌های رایگان، مثل سوپرسل متوجه این شد که گیمر‌ها ربات‌هایی نیستند که به طور مداوم در حال بازی کردن و خرید آیتم‌های درون بازی باشند خبر خوشحال کننده‌ای است. اما در نهایت این صحبت‌ها می‌تواند منجر به تغییر راه این کمپانی شود و یا با نگاه بدبینانه می‌تواند فقط برای آرامش دادن به سرمایه گذاران باشد.

آیا شما یکی از طرفداران بازی Clash of clans یا Clash Royale هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده