// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

رویداد جدید بازی Heroes of the Storm در دسترس قرار گرفت

رویداد ویژه بازی Heroes of the Storm به مناسبت جشن لونار و سال نو کشور چین در دسترس قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی منتشر شده، کمپانی بلیزارد (Blizzard) در آخرین بروزرسانی بازی Heroes of the Storm، رویداد و جشن لونار (The Lunar Festival) را با محتویات جدید قهرمان‌‌ها، پوسته و باندل‌ها، به همراه حالت جدید بازی برگزار کرد.

کاربرانی که هنوز موفق به اتمام حالت مسابقه‌ای خروس (Rooster Race) نشده‌اند، احتمال می‌رود که در محدوده‌ی شروع تیم‌ آنها خروس مورد نظر نمایان شود. کاربران در این مسابقه باید آیتم‌های مورد نظر را جمع‌آوری و آن را در اختیار خروس قرار دهند. اگر ۴ عدد از آیتم‌های مورد نظر قبل از اتمام زمان مورد نظر به واسطه‌ی خروس به پایگاه برگردانده شود شما مسابقه‌ی مذکور را با موفقیت به اتمام رسانده‌اید. کاربران پس از ۲۵ بار موفقیت در این مسابقات می‌توانند عکس خروس لونار را به همراه خروس غول‌پیکری را از آن خود کنند؛ خروسی که می‌توان از آن به عنوان مَرکَب (سواری) استفاده کرد.

در آن سو حالت جدیدی نیز در قالب Cursed Hollow در بازی تعبیه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از صفحه تقلب (Cheat) که در منو و کنار صفحه نمایان می‌شود، مسابقه‌ای را انجام دهند. در این حالت کاربران می‌توانند محتوای مسابقات را از نظر سرعت بازی، مینیون‌ها، تنظیم لول قهرمان‌ها از آغاز بازی تغییر دهند.

قهرمان جدید ولیرا سنگوئینار (Valeera) با قابلیت‌های جدید مخفی کاری به فهرست قهرمانان این بازی اضافه می‌شود. بسیاری از توانایی‌های ولیرا می‌تواند امتیازات کمبو (Combo Point) را برای آن به ارمغان بیاورد که تا ۳ ضربه زنجیره‌ای با توانایی Eviscerate خاتمه می‌یابد. ولیرا  از ۳ قابلیت اصلی بهره می‌برد که از آنها می‌توان فقط در حالت مخفی و ناپدید استفاده کرد. همچنین ولیرا از دو قابلیت دیگر بهره می‌برد که هر دو در مقابل ضربات و رفتار‌های دشمنان قابل استفاده می‌شود و می‌توان از آن برای کاهش تاثیر ضربات دشمن و در دست گرفتن موقعیت استفاده کرد.

این بروزرسانی همچنین قهرمانان جدید دیگر به همراه قابلیت‌ها، پوسته، سواری‌های جدیدی به این بازی اضافه می‌کند. همینطور تغییرات زیادی نیز در بخش رابط کاربری بازی اعمال شده است. شما می‌توانید لیست کامل تغییرات جدید بازی را در اینجا مشاهده کنید. در خبر دیگر مربوط به جشن لونار می‌توان به برگزاری آن را در بازی Overwatch اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده