// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Nightmare Boy معرفی شد

استودیو وانیر پراجکت با انتشار تریلری بازی پلتفرمر Nightmare Boy را معرفی کرد.

تیم توسعه دهنده دو نفره وانیر پراجکت (The Vanir Project) به کمک کمپانی بد‌لند گیمز (BadLand Games) بازی جدید Nightmare Boy را معرفی کرد. این بازی اکشن پلتفرمر دو بعدی با ورود به سرویس Green Light استیم قرار است برای رایانه‌های شخصی منتشر شود.

بازی Nightmare Boy در دنیایی با موجودات کابوس‌وار اتفاق می‌افتد و وظیفه شما نجات این دنیا است. در دنیای این بازی با دوستان و دشمنان خاصی روبرو و آشنا می‌شوید، پس در تصمیم‌ گیری‌های خود دقت کامل را به خرج دهید چون این امر شاید عواقب بدی در بازی به همراه داشته باشد. با جستجو در محیط بازی و سرعت عمل سریع می توانید آیتم‌های کمیابی را در بازی پیدا کنید و به وسیله‌ی آنها دشمنان خود را از پای در آورده و به ترس‌های خود غلبه کنید.

داستان این بازی در ایالت نوکتوم در دنیای دونورک اتفاق می‌افتد و پس از ناپدید شدن پادشاه نوکتوم یعنی آستر آشفتگی و هرج و مرج فرمانروایی شهر نوکتوم را در بر می‌گیرد. رابطه بین هیولا‌ها، مونگو‌ها و رویا‌پردازان بسیار ناپایدار است. دنیای دونورک در حال پر شدن از موجودات مختلف از مناطق دیگر است. شخصیت بالدر به تمامی موجودات و هیولا‌ها دستور داده که کودکانی که به دست کابوس گرفتار می‌شوند را نگه داشته و این امر فقط با بیلی، پسر کابوس، امکان پذیر است.

بازی Nightmare Boy هم اکنون برای رایانه‌های شخصی در دست توسعه است و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو وانیر پراجکت اعلام کرد که بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از تابستان سال جاری عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر بازی را تماشا کنید:

|  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده