// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۹

بازی Alice: Madness Returns به ویژگی Backward Compatibility اضافه شد

هم‌اکنون دارندگان ایکس‌باکس وان می‌توانند بازی Alice: Madness Returns را بر روی این کنسول تجربه کنند.

در جدید‌ترین اخبار بازی اعلام شد بازی Alice: Madness Returns، محصول مشترک استودیو اسپایسی هورس (Spicy Horse) و کمپانی الکترونیک آرتز که در سال ۲۰۱۱ بر روی سه پلتفرم ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و رایانه‌های شخصی عرضه شده و در بازار بازی‌های ویدیویی نسبتا موفق عمل کرد، به‌واسطه ویژگی پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل کنسول ایکس‌باکس وان موسوم به Backward Compatibility در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

خبر اضافه شدن این بازی به ویژگی مذکور پیش از این توسط لری هرب ملقب به میجور نلسون و در قالب یک توییت اطلاع‌رسانی شده بود. اگر بازی Alice: Madness Returns را قبلا بر روی کنسول نسل هفتم مایکروسافت خریداری کرده‌اید، می‌توانید از طریق کتاب‌خانه کنسول ایکس‌باکس وان اقدام به دریافت این بازی کنید. علاوه بر این علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوط در فروشگاه مجازی ایکس‌باکس و پرداخت ۲۰ دلار، این بازی را که ۵٫۴۱ گیگا‌بایت از فضای کنسول توسط آن اشغال می‌شود، خریداری کنند.

با فراهم شدن امکان تجربه ۱۴ بازی نسل قبل بر روی کنسول ایکس‌باکس وان، در ماه ژانویه سال میلادی جاری ویژگی Backward Compatibility بیش از پیش رو‌نق گرفته است. هم‌اکنون این ویژگی دارای بیش از ۳۰۰ بازی کنسول ایکس‌باکس 360 اعم از Bully: Scholarship Edition ،The Elder Scrolls IV: Oblivion ،Medal of Honor: Airborne و Silent Hill: Downpour است. در آماری که کمپانی مایکروسافت اخیرا منتشر کرده به این نکته اشاره شده است که دارندگان پلتفرم نسل هشتم مایکروسافت ۲۶۵ میلیون ساعت را به انجام بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی این کنسول اختصاص داده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده