// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

دو نسخه رایگان از بازی Deus Ex: Mankind Divided در استیم یافت شد

تعدادی از هواداران Deus Ex، دو نسخه رایگان از بازی Deus Ex: Mankind Divided را در استیم پیدا کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هواداران بازی Deus Ex: Mankind Divided با جست و جوی خود در فروشگاه استیم به دو بازی رایگان و مستقل از نسخه Mankind Divided برخورد کردند.

اولین بازی Deus Ex: Breach است که یک نسخه مجزا از حالت Breach بازی Deus Ex: Mankind Divided محسوب می‌شود که در سال پیش میلادی روانه بازار شد. سبک و سیاق بازی یکی است و این گفته بدین معناست که می‌توانید Deus Ex: Breach را بدون بازی کردن یا در اختیار داشتن نسخه Mankind Divided تجربه کنید.

با بازی کردن این حالت اعتبار کسب خواهید کرد و از طریق این اعتبار می‌توانید یک سری بوستر پک خریداری کنید. همچنین این بوستر پک‌ها نیز با پول واقعی نیز قابل خریداری هستند. با خرید این بوستر پک‌ها، آیتم‌های مختلف نظیر پوسته‌ها و اسلحه‌های متفاوتی را دریافت خواهید کرد.

جدای از Deus Ex: Breach، بازی رایگان دیگر Mankind Divided VR Experience نام دارد که دارندگان دو هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت و اچ‌تی‌سی وایو می‌توانند آن را دانلود کنند و به تجربه چهار محیط از بازی Deus Ex: Mankind Divided بپردازند.

از دیگر اخبار بازی می‌توان به معرفی دومین بسته الحاقی داستانی بازی Deus Ex: Mankind Divided با نام Criminal Past اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده