// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

نوزدهمین هدف فراری بازی Hitman مشخص شد

نوزدهمین هدف فراری بازی Hitman از جمعه این هفته در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نوزدهمین هدف گریزان بازی Hitman از جمعه ۸ بهمن ماه (۲۷ ژانویه) در دسترس قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند به شکار هدف مورد نظر بپردازند.

نوزدهمین هدف فراری در واقع والتر ویلیامز، یک باج گیر، بوده که در پاریس می‌بایست به شکار این فرد بپردازید. همانند سنت همیشه هدف‌های گریزان بازی هیتمن، تنها به مدت ۱۰ روز در دسترس قرار دارند و در این بازه زمانی اگر در کشتن شخص مورد نظر ناکام بمانید، فرصت دوباره‌ای به شما داده نمی‌شود.

Hitman 19th Elusive Target

همچنین در هفته آینده مرحله Landslide به عنوان جایزه در دسترس قرار می‌گیرد که این در دسترس قرار گرفتن مصادف شده با عرضه نسخه فیزیکی بازی در سرتاسر جهان. دارندگان بازی هیتمن می‌توانند در تاریخ ۱۲ بهمن (۳۱ ژانویه) به تجربه این مرحله بپردازند. همچنین یک مرحله دیگر بنام Escalation نیز برای بازی در نظر گرفته شده است که ماموریت شما در کلورادو واقع شده است. در آخر تیم سازنده برای بروز نگه داشتن بازی هیتمن، برنامه Hitman Companion را برای کاربران iOS و اندروید در نظر گرفته‌اند. از دیگر اخبار حول هیتمن، می‌توان به اضافه شدن قابلیت HDR به این بازی در هفته آینده اشاره کرد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده