نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بایوور: Mass Effect: Andromeda در همه پلتفرم‌ ها عالی عمل می‌ کند

به گفته سازندگان بازی Mass Effect: Andromeda، این بازی روی کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عالی عمل خواهد کرد.

مدت زمان زیادی از رونمایی بازی موردانتظار Mass Effect: Andromeda می‌گذرد، با این حال زمان زیادی به تاریخ انتشار بازی که در ماه مارس است باقی نمانده است. حال، دو تن از سازندگان بازی در استودیو بایوور (BioWare) به تازگی تصاویری از اسکرین اصلی بازی در صفحه اصلی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در توییتر منتشر کردند.

ابتدا شاهد بودیم مایکل گمبل (Michael Gamble)، تولیدکننده بازی، تصویری از Andromeda در ایکس‌باکس وان را منتشر کرد. وی در پاسخ به سوال شخصی که از او پرسید وضعیت اجرای بازی در کنسول نسل هشتمی مایکروسافت چگونه است پاسخ داد:

عالی اجرا می‌شود.

پس از آن نوبت به ایان فریزر (Ian Frazier)، طراح ارشد بازی رسید که تصویری از بازی در کنسول پلی‌استیشن 4 را در توییتر منتشر کرد. می‌توانید متن هر دو توییت و تصاویر منتشر شده را در پایین مشاهده کنید:

andromeda

andromeda

هنوز تصویری از لوگوی اصلی بازی Mass Effect: Andromeda در رایانه‌های شخصی منتشر نشده است، اما گمبل گفته بود که هر روز این نسخه از بازی را تجربه می‌کند.

در دیگر اخبار منتشر شده، فریزر در توییتر به داستان بی انتهای بازی اشاره کرد. وی گفت:

واقعا باید برگردم به خط داستانی اصلی بازی، ولی چیزای زیادی تو فضا برای ریدر آتش افروز من (منظور کلاس شخصیت بازی است) وجود دارد تا کشفشان کند.

فریزر همچنین در رابطه با سلاح جدید خود سخن گفت و آن را "Big Pew Pew" نام گذاری کرد. سلاحی سفارشی که وی با استفاده از سیستم ساخت و ساز Andromeda طراحی کرده بود:

اسلحه جدید من، عاشق اسمشم که "Big Pew Pew" است. یک اسلحه از زیبایی و شگفتی که گلوله‌های پلاسمایی شلیک می‌کند.

در نهایت هم فریزر یادی از تیم بازاریابی Mass Effect کرد که برای تبلیغ «آندرومدا» آستین بالا زده‌اند:

یک استراحت کوتاه برای اینکه ببینم تیم بازاریابی در حال انجام چه کاری است، آره، چیزهای باحالی در راه هستند.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۲۱ مارس (سه شنبه، ۱ فروردین ۱۳۹۶) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در دیگر اخبار منتشر شده از بازی، شرکت الکترونیک آرتز تایید کرد برای Andromeda هم مانند دیگر بازی‌های این شرکت امکان دسترسی زودتر به بازی به مدت ۱۰ ساعت برای کاربران EA و Origin Access فراهم خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده