// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

کمپانی مادر 505Games استودیو سازنده بازی Assetto Corsa را خریداری کرد

کمپانی دیجیتال برادرز (Digital Bros) با پرداخت مبلغی نسبتا بالا استودیو کیونوس سیمولاتزیونی (Kunos Simulazioni)، سازنده بازی Assetto Corsa را خریداری کرد.

در جدید‌تری اخبار بازی اعلام شد که کمپانی دیجیتال برادرز، کمپانی مادر 505 گیمز (505Games) توانسته است با پرداخت مبلغ ۳٫۷ میلیون پوند استودیو کیونوس سیمولاتزیونی، سازنده بازی شبیه‌ساز رانندگی Assetto Corsa را که توانسته است نقد‌های مثبتی از منتفدان دریافت کند، تحت مالکیت خود درآورد.

دیجیتال برادرز ۶۳ درصد از مبلغ مذکور (معادل با ۲٫۳۶ میلیون پوند) را به صورت نقدی و در طی دو مرحله، نیمی در ابتدای امضای قرارداد و ما‌بقی را با فاصله‌ای یک‌ساله به استودیو کیونوس سیمولاتزیونی پرداخت می‌کند. این کمپانی تصمیم دارد که ۱٫۳۷ میلیون پوند باقی‌مانده را به صورت غیر‌نقدی پرداخت کرده و در قبال این مبلغ به میزان ۱۵۰ هزار سهم را که هر‌یک ۹٫۱۲ پوند ارزش دارند، به استودیو مذکور اعطا کند.

علاوه بر اطلاعات مالی ذکر شده، به واسطه این قرار‌داد مشخص شد که بازی Assetto Corsa در حال حاضر ۱٫۴ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته است. سال ۲۰۱۴ استودیو کیونوس سیمولاتزیونی این بازی را به صورت مستقل بر روی شبکه استیم منتشر کرد. اما برای عرضه نسخه‌ کنسول‌های نسل هشتم ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در سال گذشته میلادی با 505 گیمز همکاری کرد. رافائل گالانته، مدیر‌عامل کمپانی دیجیتال برادرز در‌باره خرید استودیو کیونوس سیمولاتزیونی گفته است:

این دو معادله اخیر به وضوح استراتژی بلند‌مدتی را که گروه دیجیتال برادرز آن را دنبال می‌کند که همانا حضور مسمر‌ ثمر، رقابت با دیگر کمپانی‌ها و آمادگی کامل در حوزه بازی‌های ویدیویی که دائما در حال تحول و تکامل است، به نمایش می‌گذارد.

در واقع ما از یک سو باور داریم که طرح سهام کارگران به منزله یک ابزار انگیز‌شی طولانی مدت در راستای حفظ سرمایه‌ انسانی کمپانی است. از طرف دیگر تصاحب استودیو کیونوس سیمولاتزیونی تعداد IPهای کمپانی را افزایش داده و مطمئن هستیم که به لطف حضور اعضای حرفه‌ای این استودیو موفقیت‌های بزرگ را بدست خواهیم آورد.

کمپانی دیجیتال برادرز از مدت‌ها پیش استحکام بخشیدن به روابط فی‌مابین با شر‌کای فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی خود را آغاز کرده است. در سال ۲۰۱۵ این کمپانی بخش‌هایی از سهام استودیو‌ استار‌بریز (سازنده‌ سری Payday و بازی Brothers: A Tale of Two Sons) و حقوق مادی و معنوی Brothers را خریداری کرد. همچنین این کمپانی در استودیو مستقل اووسانیکو (Ovosonico) سر‌ما‌یه‌گذاری کرده است.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده