// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

ویدیوی فاش شده از Overwatch حالت جدید بازی را نشان می دهد

با توجه به ویدیوی جدید فاش شده از بازی Overwatch حالت Capture the Flag به این بازی شوتر می‌آید.

ویدیوی فاش شده از رویداد ویژه‌ی سال نو چین در بازی Overwatch، خبر از اضافه شدن حالت جدید Capture the Flag به این بازی تیراندازی آنلاین می‌دهد. این ویدیو که از طریق Weibo، رسانه‌ی اجتماعی چین منتشر شده است در کنار حالت جدید، برخی از اسکین‌های شخصیت‌ها را نیز به نمایش می‌گذارد. شما می‌توانید با ورود به این سایت ویدیو را مشاهده کنید.

هفته‌ی گذشته بلیزارد به صورت رسمی از رویداد سال خروس یا همان Year of the Rooster به مناسبت سال نو چین رونمایی کرد. شما می‌توانید تیزر تبلیغاتی این رویداد را اکنون در زومجی تماشا کنید. با وجود شایعات، به غیر از آغاز این رویداد در تاریخ ۲۴ ژانویه (۵ بهمن)، جزئیات رسمی کمی را از رویداد Year of the Rooster در اختیار داریم.

سخنگوی بلیزارد (Blizzard) در گفتگویی با وبسایت پالیگان گفته بود که رویداد سال خروس از نظر مقیاس در حد و اندازه‌ رویدادهای پیشین مانند رویداد هالووین و کریسمس است. با توجه به برخی شایعه‌ها احتمالا Year of the Rooster، تنها رویداد اورواچ در جریان یک ماه آینده نخواهد بود.

در دیگر اخبار بازی Overwatch، بلیزارد در توضیح تضعیف شخصیت D.va گفته بود که «به طور کلی دمیج او در هر ضربه [اکنون] هماهنگی بیشتری دارد». نسخه آزمایشی بروزرسانی ماه گذشته‌ی Overwatch با هدف تضعیف Roadhog ،D.Va و Ana منتشر شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده