// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۳

مایکروسافت از دو باندل جدید ایکس‌‌ باکس وان اس رونمایی کرد

کمپانی مایکروسافت از دو باندل کنسول ایکس‌باکس وان اس Halo Wars 2 و Forza Horizon 3 رونمایی کرد.

کمپانی مایکروسافت تنوع باندل‌های کنسول ایکس‌باکس وان اس (Xbox One S) را با دو باندل جدید متنوع‌تر می‌کند. این شرکت امروز از دو نمونه جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها برای بازی مورد انتظار Halo Wars 2 و دیگری برای شاهکار ریسینگ سال ۲۰۱۶، Forza Horizon 3 است. اولین باندل که ۳۵۰ دلار قیمت گذاری شده شامل یک نسخه از Halo Wars 2 Ultimate Edition (این نسخه علاوه بر سیزن پس شامل نسخه ریمستر شده قسمت اول Halo Wars نیز می‌شود) همراه با چهارده روز اشتراک طلایی ایکس‌باکس لایو و کنسول یک ترابایتی ایکس‌باکس وان اس می‌شود. این باندل ۲۹ بهمن در دسترس قرار می‌گیرد ولی بازی اصلی در تاریخ ۳ اسفند منتشر می‌شود.

Xbox One S

از طرفی دیگر برای باندل Forza Horizon 3 مایکروسافت دو نسخه ۵۰۰ گیگابایتی و یک ترابایتی را در دسترس قرار داده که شامل کد مخصوص برای دانلود Forza Horizon 3 و چهارده روز اشتراک طلایی ایکس‌باکس لایو می‌شود. نسخه یک ترابایتی هم‌اکنون در فروشگاه مایکروسافت و برخی از خرده‌فروشی‌های آمریکا در دسترس است ولی این باندل همراه با نسخه ۵۰۰ گیگابایتی ۱۹ بهمن در سرتاسر جهان به فروش خواهد رسید.

دو باندل ایکس‌باکس وان اس بازی Halo Wars 2 و بازی Forza Horizon 3 هر چه بیشتر لاین‌آپ مایکروسافت را در این زمینه قدرتمند می‌کند. پیش از این شاهد باندل‌هایی با طرح‌های جذابی مانند Battlefield 1 ،Gears of War 4 ،Halo 5 ،Minecraft ،Madden NFL 17 و FIFA 17 در کنار سایر محصولات بودیم.

ایکس‌باکس وان اس تابستان سال ۲۰۱۶ در دسترس قرار گرفت که شامل یکسری ویژگی‌ها و مزایای جدید است که از بین آن‌ها می‌توان به چهل درصد کوچکتر بودن نسبت به مدل اولیه، پشتیبانی از ویژگی HDR، پخش تصاویر با خروجی 4K و کنترلر بهبود یافته اشاره کرد.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده