نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

تاریخ انتشار بازی WRC 6 مشخص شد

شرکت باندای نامکو تاریخ انتشار بازی رالی WRC 6 را اعلام کرد.

ناشران بازی WRC 6 یعنی شرکت‌های باندای نامکو (Bandai Namco) و بیگ‌بن اینترکتیو (Bigben Interactive) اعلام کردند که جدیدترین نسخه از مجموعه تحسین شده WRC که برمبنای مسابقات رالی قهرمانی جهان FIA ساخته شده است، در ماه مارس سال ۲۰۱۷ میلادی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهند شد. در حال حاضر این بازی ریسینگ فقط برای قاره آمریکا (به استثنای برزیل) تایید شده است.

این بازی که توسط استودیو کیتون ریسینگ گیمز (Kyotonn Racing Games) که مسئولیت ساخت نسخه‌های قبلی مجموعه را هم بر عهده داشت ساخته می‌شود (ناشر سابق بازی یعنی پلاگ این دیجیتال (Plug in Digital) به نفع باندای نامکو از انتشار بازی صرف نظر کرد)، یک چالش جذاب از مسابقات اتوموبیل رانی است که تجربه کاملی از رالی را به همراه تولید مجدد و دقیق مراحل ویژه، تیم‌ها و رانندگان مسابقات رالی قهرمانی جهان ارایه می‌دهد. علاوه بر این، بازی ۱۱ مرحله ویژه بزرگ را در خود جای داده است که چالش‌های رانندگی منحصر به فردی را در کنار نمایشی از محیط‌های مختلف سرتاسر جهان به بازیکنان ارایه می‌دهد.

WRC همچنین به حالت چندنفره تقسیم صفحه (split-screen) مجهز است و در کنار آن چالش‌های هفتگی بازی نیز قرار است جذابیت‌های این بازی را افزایش دهند. همچنین مسابقات قهرمانی WRC هم به ورزش‌های الکترونیکی (eSports) افزوده خواهد شد، با این حال اطلاعات و جزئیات دقیقی از آن‌ها فعلا در دسترس نیست.

اریک هارتنس (Eric Hartness)، مدیرعامل بازاریابی شعبه آمریکا باندای نامکو نیز همراه با انتشار این خبر، بیانیه زیر را منتشر کرد:

WRC 6 نشاط خالص مسابقات رالی با سرعت فراوان را تسخیر می‌کند، هر مسیر باریکی را به همراه دور زدن پر زحمت از پیچ‌های تند و بافت زمینی چالش برانگیز به تصویر می‌کشد که همواره رالی قهرمانی جهان را تبدیل به یک مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران در سرتاسر جهان بدل کرده‌اند. به همراه حالت‌های آنلاین و تقسیم صفحه و چالش‌هایی برای بازیکنان در سطوح مختلف، WRC 6 در نوع خود بهترین است.

بنوا کلر (Benoît Clerc)، مدیر بخش نرم افزاری شرکت Bigben Interactive اضافه کرد:

ما خوشحال هستیم از اینکه به همکاری خود با شرکت Bandai Namco جهت انتشار WRC 6 ادامه می‌دهیم. رسیدن بازی به ایالات متحده نشان دهنده قدمی بزرگ برای تمامی طرفداران آن است که برای تجربه ماجراجویی WRC در کنسول‌هایشان مشتاق بودند. مطمئن هستیم که این بازیکنان از رانندگی مفرط لذت خواهند برد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده