نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۳

مدیر انستیتو ملی بازی‌سازی با انتشار بیانیه‌ای از سمت خود استعفا داد

شهاب کشاورز که با حضور خود در انستیتو ملی بازی‌سازی، با این موسسه گام مثبتی در جهت آموزش بازی‌سازی در ایران برداشته بود، از سمت خود کناره‌گیری کرد. 

انستیتو ملی بازی‌سازی به عنوان اصلی‌ترین مرجع آموزش بازی‌سازی در ایران، تا کنون افراد زیادی را برای ورود به بازار کار و استودیو‌های بازی‌سازی چه در خارج و چه در داخل کشور تربیت کرده است. این موسسه در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی را برای بالا بردن دانش فنی بازی‌ساز‌های داخلی و تریبت بازی‌سازان علاقه‌مند کرده است. حالا مدیر سابق این انستیتو بعد از یک سال و نیم فعالیت در این منسب، استعفای خود را اعلام کرد. 

شهاب کشاورز با انتشار بیانیه‌ای در کانال رسمی انستیتو ملی بازی‌سازی در تلگرام، استعفای خود را اعلام کرد. در ادامه می‌توانید بخشی از این بیانیه را مطالعه کنید:

اندکی بیش از یک سال و نیم پیش مسوولیت انستیتو ملّی بازی سازی را به‌عنوان مدیر آن به عهده گرفتم. در این مدت به همراه کارمندان و اساتید انستیتو روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم ولی در همه حال نهایت تلاشمان را به‌انجام رساندیم تا بتوانیم با امکانات و داشته‌هایی که در اختیارمان بود در انجام وظایف و خدمت بکوشیم که حاصل آن نتایجی بود که برخی از آنها عبارتند از:

- برگزاری کلاس‌ها و افزودن عناوین جدید به آنها

- راه اندازی تجربه بازی ساز و برگزاری ۱۲ برنامه از آن

- راه اندازی دوره‌های آنلاین و برگزاری سه ترم از آن

- ایجاد استودیو تولید محتوی در انستیتو و ضبط بیش از ۱۷۰ ساعت فیلم در خصوص آموزش های مختلف بازیسازی که به زودی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

- تلاش در جهت ترویج بازی سازی در مدارس

- حفظ مرکز رشد و تلاش برای بهبود شرایط آن و تسهیل دسترسی تیم‌ها به امکانات آن

- ترجمه و انتشار مقالات مختلف در خصوص بازی سازی

در این راه حتما حسرت‌هایی هم همراه ماست، افسوس می خوریم برای کارهایی که آنچنان که دلخواه‌مان بود به ثمر ننشست و ناراحت آرزوها و برنامه‌هایی هستیم که به دلیل محدودیت‌ها و امکانات نتوانستیم به انجام برسانیم‌شان.

اکنون زمان جدایی از این مجموعه که از صمیم قلب آن را دوست می دارم فرا رسیده است و بنا به دلایل و مصالحی از هدایت این مجموعه کناره گیری کرده‌ام.

لازم می دانم در پایان این دوره از همه کارکنان انستیتو که از ته دل همراه من بودند،‌ از اساتید گرانبها که همکاری با آن‌ها افتخاری بزرگ برای من بود، دوستانی که در بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای همراه و هم‌گام ما بودند و پشتیبانی آنها پیشبرد برنامه‌ها را امکان‌پذیر می‌کرد، بزرگان بازی‌سازی که کمک‌ها و دلگرمی هایشان برایم بسیار ارزشمند بود و بسیاری از برنامه‌ها بدون حضور محبت آمیزشان امکان پذیر نمی‌شد، دانش پژوهان انستیتو و اعضا تیم‌های مرکز رشد که انگیزه بخش ما بودند، تمامی رسانه هایی که ما را یاری دادند و همه منتقدانی که نظراتشان ما را به فکر و تلاش بیشتر رهنمون می‌ساخت سپاسگزاری می‌نمایم و برای همه آنها موفقیت روزافزون آرزو می‌کنم و امید دارم که در عرصه‌های دیگر همچنان از مرحمت و محبتشان برخوردار باشم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده