// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

بتای بازی Halo Wars 2 آغاز شد

به تازگی تاریخ و حجم بتای بازی Halo Wars 2 برای نسخه‌ی پی‌سی بازی مشخص شد.

در جدیدترین اخبار بازی این‌که، هم‌زمان با آغاز بتای بازی Halo Wars 2 از امروز مورخ ۱ بهمن ماه (۲۰ ماه ژانویه) استودیو 343 اینداستریز علاوه بر اعلام حجم فایل کلاینت بازی، اقدام به انتشار تریلری کرده که به نمایش مرحله‌ی آموزشی یا Tutorial بازی می‌پردازد. همچنین هم‌اکنون می‌توانید بتای این بازی را برای نسخه‌ی پی‌سی و بر روی ویندوز 10 دانلود و اجرا کنید. در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

حالت Blitz این بازی یک حالت مبتنی بر کارت است که شما پس از ساخته شدن یک سکو (Deck) باید اقدام به ساخت نیرو کرده و سعی کنید تا نقاط اساسی طرف مقابل را تصرف و حفظ کنید. برای تصرف این نقاط باید نیروهای خود، زمینی یا هوایی را برای مدت کوتاهی روی آن نقطه قرار دهید. هر یک از تیم‌ها نقاط بیشتری را در اختیار داشته باشند، باعث افزایش امتیاز کلی خود خواهند شد. اگر نیز هر دو تیم دارای نقاط برابری باشند، افزایش امتیاز برای هر دو تیم متوقف خواهد شد. این حالت به شکل رقابت‌های یک به یک، دو به دو و سه به سه قابل انجام است و در بتای بازی نیز سیستم تطبیق رقابت (MatchMaking) فعال خواهد بود.

شما در حالی بازی را آغاز می‌کنید که دارای تعدادی کارت هستید و می‌توانید با گذراندن مراحل آموزشی، پیروز شدن در نبردها و همچنین بصورت روزانه و هفتگی کارت‌های بیشتری بدست آورید. البته در نظر داشته باشید که کارت‌هایی که در مراحل آموزشی بدست می‌آورید به نسخه‌ی اصلی بازی منتقل نخواهد شد، اما هر کسی که بتای بازی را تجربه کند می‌تواند در نسخه‌ی اصلی دو بسته‌ی رایگان دریافت کند. اولین بسته پس از ورود شما به بازی و دومی نیز پس از انجام بازی اول به شما داده خواهد شد. اولین تیمی که به امتیاز ۲۰۰ دست یابد پیروز خواهد شد یا در حالت دیگر نیز اگر هر یک از تیم‌ها دارای امتیاز بیشتری باشند، پس از رسیدن به زمان ۱۲ دقیقه، پیروز خواهد شد.

بتای بازی Halo Wars 2 برای هر دو نسخه‌ی ایکس‌باکس وان و پی‌سی از امروز تا ۱۱ بهمن ماه (۲۰ تا ۳۰ ماه ژانویه) برقرار خواهد بود. حجم فایل نیز برای نسخه‌ی پی‌سی ۱۱.۹۶ گیگابایت است، اما برای نسخه‌ی کنسولی کاملا مشخص نیست که چه مقدار فضا اشغال خواهد کرد. بازی Halo Wars 2 در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ ماه فوریه) برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. کسانی که نسخه‌ی Ultimate بازی به قیمت ۸۰ دلار را تهیه کنند، می‌توانند بازی را چهار روز زودتر اجرا کنند. این بازی از قابلیت Xbox Play Anywhere نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر شما نیز بتای بازی را تجربه کردید، نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده