نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

حجم بازی Resident Evil 7 روی کنسول ها مشخص شد

در جدید‌ترین اخبار بازی مشخص شده که بازی Resident Evil 7 روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان حجمی در حدود ۲۰ گیگابایت دارد.

به لطف فروشگاه‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، حجم نسخه‌های کنسولی بازی رزیدنت اویل 7 مشخص شده است و این ساخته کپکام، فضایی در حدود ۲۰ گیگابایت روی کنسول‌های شما اشغال خواهد کرد. به طور دقیق‌تر، حجم نسخه ایکس باکس وان بازی ۲۰.۲۱ گیگابایت و حجم نسخه پلی استیشن 4 آن نیز ۲۰.۷ گیگابایت است. هنوز حجم نسخه پی‌سی این اثر اعلام نشده ولی با توجه به مشخصات سیستم موردنیاز آن، بازی به ۲۴ گیگ فضا روی هارد نیاز دارد و در نتیجه حجمی نزدیک به نسخه‌های کنسولی خواهد داشت.

در مقایسه با بازی‌های امروزی، Resident Evil 7 فضای نسبتا کمی را روی هارد اشغال می‌کند. این بازی ترسناک در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد. همچنین Resident Evil 7 به طور کامل از هدست پلی‌استیشن VR نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را به صورت کامل با این هدست تجربه کنید. البته تجربه واقعیت مجازی بازی تنها یک سال در انحصار پلی‌استیشن VR خواهد بود و پس از آن برای هدست‌های دیگر نیز عرضه می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده