// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۹

تاریخ و جزییات رویداد EA Play الکترونیک آرتز

کمپانی الکترونیک آرتز زمان بر‌گزاری رویداد پیش از E3 خود موسوم به EA Play را اعلام کرد.

سال گذشته بود که کمپانی الکترونیک آرتز بر‌خلاف روند هر‌ساله‌اش تصمیم گرفت که در نمایشگاه E3 غرفه و کنفرانس نداشته باشد و در عوض رویداد خاص خود را برگزار کند. حال این کمپانی زمان بر‌گزاری کنفرانس خبری خود که با نام EA Play شناخته می‌شود، را اعلام کرده است.

بر‌طبق جدیدترین اخبار بازی و بنا به برنامه‌ریزی‌های انجمن سرگرمی‌های نرم‌افزاری، بیست و سومین دوره از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نمایشگاه‌ بازی‌های ویدیویی یعنی E3 2017 از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ ژوئن (۲۳ تا ۲۵ خرداد) در مرکز نمایشگاه‌های لس‌آنجلس برگزار خواهد شد. کمپانی الکترونیک آرتز که هما‌نند سال گذشته رویداد EA Play را پیش از این نمایشگاه بر‌گزار می‌کند، روز‌های ۱۰ تا ۱۲ ژوئن (۲۰ تا ۲۲ خرداد) را برای انجام این امر در نظر گرفته است. همچنین محل بر‌گزاری این رو‌یداد که سال گذشته در حوالی مرکز نمایشگاه‌های لس آنجلس بود، به تما‌شاخانه هالیوود پالادیوم (Hollywood Palladium) منتقل شده است. این تما‌شاخانه حدودا در فاصله ۱۱ کیلومتری محل بر‌گزاری E3 قرار دارد. در زیر تصویری از زمان و محل بر‌گزاری رو‌یداد EA Play و اعلام استریم زنده آن از طریق وب‌سایت رسمی الکترونیک آرتز را مشاهده می‌کنید:

EA Play

از مزیت‌ها و وجه تمایز رویداد EA Play نسبت به نمایشگاه E3 می‌توان به حضور آزاد عموم مردم در آن بر‌خلاف نمایشگاه مذکور که مختص فعالان صنعت بازی‌های ویدیویی و اصحاب رسانه است، اشاره کرد. کمپانی الکترونیک آرتز همچنان رویکرد خود مبنی بر معرفی بازی‌های جدید در طی کنفرانس خبری را در این رویداد نیز ادامه می‌دهد اما بخش عمده‌ای از آن به فرا‌هم کردن امکان تجربه بازی‌ها توسط مخاطبین اختصاص داده شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده