// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

امکان ساخت اسلحه در بازی Mass Effect: Andromeda وجود دارد

به تازگی مشخص شده که امکان ساخت و شخصی‌سازی اسلحه در بازی Mass Effect: Andromeda وجود دارد.

اخیرا و طی جدیدترین اخبار بازی Mass Effect: Andromeda مشخص شده که شما می‌توانید برای اولین بار در این سری برای خود اسلحه بسازید یا کرفت کنید. این امکان برای اولین بار است که در این مجموعه مهیا شده که البته در بازی‌های دیگر کمپانی بایوویر وجود داشته است. سیستم ساخت اسلحه در بازی Mass Effect: Andromeda کاملا با سیستم بازی Dragon Age: Inquisition متفاوت است. این ویژگی پیش‌تر توسط ایِن اس. فِرِیزیِر، سرپرست طراحان این بازی، در حساب کاربری توییتر خود تایید شده بود و همچنین ویژگی‌های دیگری نیز از بازی به کاربران اعلام شده بود. یکی از این ویژگی‌ها این بود که بازیکنان می‌توانند نام هر اسلحه‌ای را که بخواهند تغییر دهند. بخش کوتاهی از صحبت‌های وی را در زیر مشاهده می‌کنید:

در بازی Mass Effect: Andromeda شما می‌توانید به عنوان مثال چکش جنگی خود را ساخته و نامی مانند «GRABTHAR’S HAMMER» به آن اختصاص دهید.

این توصیحات سوالاتی را در ذهن کاربران ایجاد کرد، از جمله این‌که آیا سلاح‌های دستی (Melee) دارای جایگاه یا Slot مختص به خود خواهند بود یا خیر. نسخه‌های پیشین این بازی در بخش چندنفره دارای سلاح‌های Melee بوده اما هیچ‌یک در بخش تک‌نفره این سلاح‌ها را نداشتند. البته به استثنای سلاح موسوم به «Omni Blade». در بازی جدید این سری سلاح ذکر شده مجددا در دسترس خواهد بود و شما به لطف ویژگی‌های جدید بازی می‌توانید به غیر از ارتقای آن، تغییرات دیگری نیز در آن اعمال کنید. جاستین پِرِز، از طراحان ارشد بازی، برای نشان دادن تعدادی از نام‌های جالبی که شما می‌توانید روی سلاح‌های خود بگذارید، به شرح زیر صحبت‌هایی داشته:

امروز و در جریان بازی، من نام سلاح تهاجمی Assault Rifle خود را «Fast» و نام سلاح تک‌تیر انداز خود را «Furious» گذاشتم.

بازی Mass Effect: Andromeda در تاریخ ۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۶ (۲۱ ماه مارس) برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی و در قالب چند خبر خواندید که بازی Mass Effect: Andromeda بر روی تمامی پلتفرم‌ها از HDR پشتیبانی خواهد کرد و در خبری دیگر نیز خواندید که این بازی احتمالا از ایکس‌باکس اسکورپیو پشتیبانی خواهد کرد. همچنین آخرین تریلر این بازی را نیز مشاهده کردید.

نظر شما در رابطه با این خبر چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده