نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۳

سازنده NiOh: بازی Ninja Gaiden در بهترین زمان باز خواهد گشت

کارگردان خلاق استودیو تیم‌ نینجا اعلام کرد بازی Ninja Gaiden در بهترین زمان ممکن باز خواهد گشت.

تام لی، کارگردان خلاق استودیو Team Ninja، در مصاحبه خود با سایت USgamer اعلام کرد مجموعه بازی‌ Ninja Gaiden نیاز به استراحت داشت تا آن‌ها بتوانند بهترین مسیر را برای ادامه ساخت این بازی ترسیم کنند. استودیو Team Ninja هم‌اکنون مشغول کارهای انتشار بازی انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 یعنی NiOh است. این بازی ماجراجویی پایانی امیدوارکننده بر دورانی خواهد بود که تیم سازنده تلاش می‌کند مسیر جدیدی را برای ساخت موفق‌ترین بازی‌ها پس از خروج تومونوبو ایتاگاکی، بنیانگذار استودیو تیم نینجا پیدا کند.

تام لی درباره بازی Ninja Gaiden گفت:

در حال حاضر، سری Ninja Gaiden باید تا زمان بازگشتش در سایه‌ها بماند. ما در بهترین زمان ممکن این بازی را برای بازگشت آماده خواهیم کرد.

برای سخنان تام لی یک دلیل بسیار خوب وجود دارد. در سال ۲۰۱۴ استودیو تیم نینجا یک نسخه فرعی از این مجموعه با نام Yaiba: Ninja Gaiden Z‌ منتشر کرد. این نسخه با گرافیک سل-شید و دشمنان زامبی ساخته شده بود. همچنین ویژگی‌های شخصیت ریو هایابوسا تغییر کرد و تبدیل شخصی بددهن شده بود؛ اثری که هیچ شباهتی به سری Ninja Gaiden نداشت. به همین دلیل این بازی با شکست روبرو شد و مسیر کاری  استودیو تیم نینجا را تغییر داد.

استودیو تیم نینجا نزدیک به ۱۰ سال است که ایتاگاکی را از دست داده و در این مدت تلاش کرده است تیمی خلاق و با استعداد را دورهم جمع کند تا بتواند بازی‌هایی با کیفیت بالا و استاندارد براساس سبک خاص خود بسازد. آنها در ادامه، بازی‌های Ninja Gaiden و Dead or Alive را به دیگر استودیو‌های زیر نظر خود مانند Hyrule Warriors قرض دادند و آنها موفق شدند بازی جدیدی به نام Toukiden را بسازند. به نظر می‌رسد استودیو تیم نینجا فرمول درست ساخت بازی‌های منحصر به فرد خود را پیدا کرده است و حالا نیز سعی دارد تا با جدیدترین بازی خود یعنی NiOh که اثری شبیه‌ سبک سری بازی‌های Dark Souls است، به دوران درخشان خود بازگردد.

نظر شما درباره اخبار بازی Ninja Gaiden چیست؟ آیا شما هم از طرفداران پر و پاقرص این سری هستید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده