// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

مراحل ساخت Halo Wars 2 به اتمام رسید

مراحل ساخت Halo Wars 2 به اتمام رسید و به اصطلاح گلد شد.

بازی Halo Wars 2 برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ معرفی شد تا ادامه‌ای باشد بر Halo Wars که برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای ایکس‌باکس 360 عرضه شد. البته این نسخه با کمی تفاوت قرار است تجربیاتی جدید در زمینه بازی‌های استراتژی را در اختیار علاقه‌مندان به این مجموعه قرار بدهد. خیلی از کاربران معتقد بودند که این بازی با تاخیر عرضه خواهد شد ولی در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که مراحل ساخت بازی Halo Wars 2 به اتمام رسیده است.

نسخه دوم بر خلاف نسخه اول که توسط استودیو انسمبل توسعه داده شده بود، توسط دو استودیو ۳۴۳ اینداستریز و کریتیو اسمبلی  به صورت مشترک در حال توسعه است و دن ایوب، رئیس استودیو ۳۴۳ اینداستریز، در پیام توییتر خود نوشت که بازی هیلو وارز ۲ رسما گلد شده است.

بازی Halo Wars 2 امروز گلد شد و کار بزرگی با این تیم خلاق و ماهر انجام دادیم.

از این‌رو باید منتظر این باشیم تا در آینده ببینیم تیم سازنده بروزرسانی روز اول خاصی را برای بازی تدارک خواهد دید یا نه. همچنین گلد شدن بازی به این معناست که بزودی بازی بسته بندی و برای خرده فروشی‌ها و فروشگاه‌های معتبر ارسال خواهد شد.

بازی Halo Wars 2 در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۱ فوریه) برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. همچنین از دیگر اخبار این بازی می‌توان به فاز دوم بتای بازی اشاره کرد. فاز دوم بتای بازی که حالت چندنفره Blitz را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، از تاریخ یک بهمن ماه آغاز خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده